• Vandaag is mijn allerliefste poezenvriendinnetje dood gevonden bij mijn buurman in de voortuin. Het lieve beestje lag opgerold onder coniferen. Hoogstwaarschijnlijk gestorven aan ouderdom, hoewel ik eerlijk moet toegeven dat niemand weet hoe oud ze precies was. Dit klinkt misschien vreemd maar Harley was een erfenis.
    Mijn oom is negen jaar geleden overleden. We vonden haar een aantal weken na zijn dood in de bosjes samen met drie jonkies. Mijn vader heeft ze toen samen met mijn opa gevangen en meegenomen naar huis. We vermoeden dat Harley mishandeld is door de ex vriendin van mijn oom wanneer mijn oom er niet was. Ze was namelijk als de doods voor vrouwen.
    Mijn vader wilde eigenlijk helemaal geen kat, alleen niemand wilde Harley hebben en mijn vader weigerde om haar naar het asiel te brengen dus hebben wij haar gehouden. In het begin wilde ze niks van ons weten. Ze wilde alleen het eten eten wat wij voor haar klaar zette, voor de rest negeerde ze ons en als wij te dicht in te buurt kwamen sloeg ze ons. Maar in de loop van de jaren werd ze closer naar ons. Ze kwam uit zichzelf naar ons toe om met ons te knuffelen. Natuurlijk is het nooit een schoot katje geworden, zeer zeker niet. Harley ging elke ochtend weg van huis om te jagen en kwam dan in de middag even een kijkje namen en s'avonds kwam ze weer naar binnen.
    Afgelopen zaterdag is vertrokken en is ze nooit meer terug gekomen. Ik had al een vermoeden dat er iets niet klopt en toen mijn buurman kwam vragen of wij onze kat kwijt waren, wist ik gewoon dat het zover was.

    Wij hebben haar zojuist begraven in de tuin en ik voel mezelf zo verdrietig. Het was echt mijn poes geworden. Als ik na het eten op de bank ging zitten en ik riep liefje kwam ze met mij knuffelen. Ze kwam altijd naar mij toe. Ze was echt mijn vriendinnetje geworden en nu is ze weg. Ik ben mijn vriendinnetje kwijt maar ook een herinnering aan mijn oom.



    "Ignite, my love. Ignite."

    Nooooooo.... ):

    Wat ontzettend naar.. Je kan zo'n mooie band met zo'n diertje opbouwen, het word gewoon een vriend/vriendin van je ):

    Heel veel sterkte met het verwerken van het verlies. Als je wil praten, wil ik er graag voor je zijn. Ik heb, al is dat al een tijd geleden, ook helaas een dierbare vriend moeten verliezen (Pom) ):


    26 - 02 - '16

    Ah, gecondoleerd. Dat lijkt me inderdaad heel vervelend, om een geliefd huisdier te verliezen. Heel veel sterkte gewenst!
    Het was overigens een heel mooi beestje, zeg. ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Mijn hart brak toen ik je verhaal las, wat ontzettend vervelend voor jou/jullie. ;(


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."

    Oh wat naar. Heel veel sterkte!


    Every villain is a hero in his own mind.

    Awh, heel veel sterkte!


    16 - 09 - '17

    Oh, wat erg voor je. Gecondoleerd en veel sterkte. :c


    Because I love him, do I need another reason?

    Mylintis schreef:
    Mijn hart brak toen ik je verhaal las, wat ontzettend vervelend voor jou/jullie. ;(


    Gecondoleerd. ;c


    Your make-up is terrible

    Veel sterkte!


    tiptoe through the tulips...

    Wat ontzettend verdrietig! Een huisdier verliezen is altijd erg, maar dat ze zo'n speciale betekenis voor je heeft, maakt het natuurlijk extra naar. Gecondoleerd en veel sterkte!


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    Awh ):... Gecondoleerd! En heel veel sterkte ):


    I don't understand that reference. - Castiel

    Ik moest een traantje van wegpinken vanwege je verhaal. Veel sterkte!


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik vind het lief dat je vader ondanks hij geen kat wilde, haar toch wilde houden. Veel sterkte!


    Ik wil een tuin vol egels

    Badlands schreef:
    Oh, wat erg voor je. Gecondoleerd en veel sterkte. :c


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Drones schreef:
    Ah, gecondoleerd. Dat lijkt me inderdaad heel vervelend, om een geliefd huisdier te verliezen. Heel veel sterkte gewenst!
    Het was overigens een heel mooi beestje, zeg. ^^


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Scandal schreef:
    Ik moest een traantje van wegpinken vanwege je verhaal. Veel sterkte!


    How far is far