• Niet geschikt voor mensen die nog niet weten hoe het verhaal eindigt

    Zou Tom Riddle niet iedere keer dat een deel "vermoord" werd niet kiezen voor een leven als geest? Ik kan me niet voorstellen dat hij serieus "verder" zou gaan.
    Als hij dus een manier zou vinden om van geest weer terug te gaan naar mens is Voldemort dan weer terug?
    Weet iemand wat J.K. Rowling hier van vind, of is dat onbekend?
    Wat denken jullie?

    [ bericht aangepast op 11 maart 2011 - 12:24 ]


    Happy Birthday my Potter!

    nerveus schreef:
    Dood is dood en niet iedereen kan terug keren als geest. Dat doen maar heel weinig mensen (verwijst naar deel 5) en voldemort die kies daar zeer waarschijnlijk ook niet voor ;)


    Ik denk juist dat hij dat wel zou doen, omdat hij bang is voor de definitieve dood........ :|


    Happy Birthday my Potter!

    iWeasley schreef:
    Ze heeft gezegd dat ze misschien nog een achtste boek zal schrijven, maar dat het niet voor nu is en dat Harry niet de hoofdrol zal zijn.

    Hmmmmmmm misschien heeft ze dit dan zelf ook wel door gehad :|


    Happy Birthday my Potter!

    xSnoepjex schreef:
    huh?
    ik denk het, maar als ie dood is, is ie dood (:


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    3AM schreef:
    Als geest kan hij niet veel beginnen, hij kan namelijk niks aanraken/vastpakken enzovoorts. Dus ik denk dat ie daarom daar niet voor zou kiezen.


    Hope goes lost but never dies.

    xSnoepjex schreef:
    huh?
    ik denk het, maar als ie dood is, is ie dood (:


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    BloodyGum schreef:
    (...)

    Peeves kan dat toch wel?


    maar Peeves is een klopgeest, geen normale geest dus.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    BlackMagic schreef:
    (...)

    maar Peeves is een klopgeest, geen normale geest dus.


    Het is toch ook maar gewoon een persoon dat is overleden?


    Happy Birthday my Potter!

    Ik denk dat Voldemort wíst dat als hij dood zo gaan het geen nut zou hebben om als geest terug te keren. Hij zou dan namelijk niks meer kunnen.
    Hoewel... maybe had hij zijn dooddoeners dan alles voor hem kunnen laten doen? Hmm maar misschien hadden zij heb dan juist eindelijk in de steek gelaten, wetend dat hij toch niks zou kunnen doen.....

    hmm ach hij is gewoon dood en ik leef met Ron nog lang en gelukkig samen en jij met Harry:Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    BloodyGum schreef:
    (...)

    Het is toch ook maar gewoon een persoon dat is overleden?


    Hmmm... geen idee eigenlijk.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    BlackMagic schreef:
    Ik denk dat Voldemort wíst dat als hij dood zo gaan het geen nut zou hebben om als geest terug te keren. Hij zou dan namelijk niks meer kunnen.
    Hoewel... maybe had hij zijn dooddoeners dan alles voor hem kunnen laten doen? Hmm maar misschien hadden zij heb dan juist eindelijk in de steek gelaten, wetend dat hij toch niks zou kunnen doen.....

    hmm ach hij is gewoon dood en ik leef met Ron nog lang en gelukkig samen en jij met Harry:Y)


    Ik denk dat hij het toch zou proberen............... hij is gewoon niet het persoon om het op te geven xD


    Happy Birthday my Potter!

    Zo jammer dat ie dood is. De uiteindelijke genadeklap was ook in drie zinnen gedaan. Echt sleeeeecht. Ik vind dat er nog een boek tussen had moeten zitten waarin hij regeerde :Y)


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Zijn ziel is zo erg verzwakt door al die Gruzielementen dat hij denk ik niet eens kán kiezen om terug te komen als geest?
    Dus ik denk dat hij echt weg, dood en foetsie is :3


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    BloodyGum schreef:
    (...)

    Ik denk dat hij het toch zou proberen............... hij is gewoon niet het persoon om het op te geven xD



    jah oke, heb je gelijk in.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Een geest is een ziel en aangezien Voldemort zijn ziel zodanig geruïneerd had om maar voor eeuwig verder te leven, denk ik ook niet dat het mogelijk is voor hem om als geest terug te keren. Waarschijnlijk moet je ziel daarvoor nog intact zijn.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    In de epiloog stond er niet veel over in alleen op het einde,


    A girl should be two things: Classy & Fabulous. <3