• Een groep jongeren (16 – 24 jaar), die voor hun beroep schrijven, worden bij elkaar gezet in één huis. Er zijn camera’s in het huis geplaatst, het kan 24/7 online worden gevolgd. Het groepje krijgt de hele dag de kans om te schrijven, maar er is per week één challenge. De bewoners moeten dan bijvoorbeeld binnen drie uur iets schrijven. Ze hebben maar twee uur per dag internet, meer niet.
    Elke bewoner heeft een eigen werkkamer, die 24/7 beschikbaar is. De slaapkamer delen ze, net als de keuken, woonkamer en badkamer. Ook is er een kleine opslagkamer voor papier, blocnotes, pennen, potloden en al dat soort bureauartikelen. Voor de songwriters staan er in de werkkamers verschillende instrumenten. Ze mogen maar twee uur per dag buiten zijn in verband met boodschappen, maar ook gewoon om wat te doen om elkaar beter te leren kennen.


    One Direction bestaat wel



    Personage
    Jongens

    Harry Styles - songwriter - Hersheys
    Liam Payne - songwriter - Luminoase
    Louis Tomlinson - songwriter - Jolene
    Niall Horan - songwriter - IrishNialler
    Zayn Malik - songwriter - Pushing
    Nathaniel Henry Beaufort - songwriter* - Delevigne
    Edward Kye Rodriquez - scriptwriter/acteur - Mygash
    Douglas Booth - songwriter/acteur - Jolene

    Meisjes
    Mackenzie Lou Arretez - schrijfster/journalist - Curlies
    Abigail Irene Ellison- songwriter * - xClove
    Penelope Charlotte Stone - scriptwriter/actrice * - Pebble
    Demi Lovato - songwriter/actrice - Jolene
    Alyssa Janice Johnson - actrice - Pushing

    * mag een beroemd persoon zijn

    Regels:
    - Géén oneliners. Als het moet, minimaal twee regels.
    - Maximaal tweepersonages per persoon, maar dan wel 1 jongen en 1 meisje. Geen andere combinaties. Derde rol moet je aanvragen.
    - Reserveren mag.
    - Off-topic hoort in het kletstopic thuis, we praten NIET met haakjes.
    - Meld het even als je voor minimaal vijf dagen niet kunt reageren.
    - Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij, het liefst via privébericht.
    - Alleen ik maak nieuwe topics aan. Anders vraag ik iemand het, ook als ik er niet ben gelieve één forumbericht overlaten

    nieuwe foto nodig van het huis, de link deed het niet meer!
    Als je ideeën hebt over hoe de kamers er uit zien, stuur een foto! (:

    [ bericht aangepast op 16 mei 2013 - 17:25 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Gelieve één forumbericht overlaten


    Leuk joh, als de regels totaal genegeerd worden.

    [ bericht aangepast op 24 april 2013 - 16:51 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Mijn topics.]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ow lol sorry)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blog schreef:
    (...)

    Leuk joh, als de regels totaal genegeerd worden.
    wwaar staat dat eigenlijk, ik heb er ook niet echtover nagedacht eerlijk gezegd


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Laatste regel. Waarom zou ik eigenlijk regels neerzetten als niemand er naar omkijkt?]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Louis Tomlinson

    'Nou, niet lachen, de dokter heeft het zelf tegen me gezegd, dat je te gespannen was toen ze bezig waren. En nee, wat denk je nou, dat ik jou hier alleen laat? Het is al heel wat dat ik normaal thuis ga slapen.' Mijn blik is een mengeling van betrapt en schuld. Ik streel zijn wang. 'Ja ik was wat nerveus maar het komt allemaal wel goed Hazza. Jij moet er gewoon aan denken dat je blijft eten en genoeg nachtrust krijgt anders lig jij hier straks ook nog met een of andere enge ziekte.' Ik druk mijn lippen op zijn vingers waar ik mee speel. 'Vanavond slapen we weer samen en kan ik je eindelijk weer aanraken.' Grijns ik en trek hem over me heen voor een kus.


    Harry Styles.
    Een genietend geluidje verlaat mijn mond als ik Louis' vingers over mijn wang heen voel. 'Ja ik was wat nerveus maar het komt allemaal wel goed Hazza. Jij moet er gewoon aan denken dat je blijft eten en genoeg nachtrust krijgt anders lig jij hier straks ook nog met een of andere enge ziekte.' Ik giechel zachtjes als hij zijn lippen op mijn vingers druk. 'Wees maar niet bang, Lou, ik kan prima voor mezelf zorgen. Oh, hey, dat is nog niet eens zo'n slecht idee, misschien zorg ik er wel voor dat ik een ziekte krijg. Kom ik gezellig naast je liggen.' Ik druk kort mijn lippen tegen die van hem aan en grijns onschuldig. 'Vanavond slapen we weer samen en kan ik je eindelijk weer aanraken.' Grijnst hij en drukt zijn lippen tegen die van mij aan. Een rilling glijd over mijn rug heen. 'Eindelijk, kan niet wachten om weer fatsoenlijk mijn armen om je heen te slaan en kusjes in je nek te drukken.' Een kleine glimlach verschijnt rond mijn lippen en ik prik ontdeugend met mijn wijsvinger in zijn wang.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis Tomlinson

    'Wees maar niet bang, Lou, ik kan prima voor mezelf zorgen. Oh, hey, dat is nog niet eens zo'n slecht idee, misschien zorg ik er wel voor dat ik een ziekte krijg. Kom ik gezellig naast je liggen.' Ik schud lachend mijn hoofd en kus hem dan weer terug. 'Eindelijk, kan niet wachten om weer fatsoenlijk mijn armen om je heen te slaan en kusjes in je nek te drukken.' Hij prikt ondeugend in mijn wang. Ik bijt lachend naar zijn vinger en grijns. 'Ik weet nog wel meer dingen om te doen.' Lach ik en speel weer verder met zijn vingers. 'Mijn moeder komt morgen trouwens morgen eventjes langs met nog wat kleren. Ze heeft mijn kleren van hier mee genomen om te wassen.' Leg ik uit en ga wat rechter op zitten. Ik gaap. 'Ik kan niet wachten tot ik niet meer zo moe ben. Die medicijnen maken me zo verschrikkelijk slaperig.' Gaap ik.

    Harry Styles.
    Ik slaak een raar geluidje als Louis in mijn vinger bijt en trek een pruillipje. 'Au.' Zeg ik zielig, het deed helemaal geen pijn, ik vond het alleen even leuk om Louis te pesten. 'Ik weet nog wel meer dingen om te doen.' Lacht hij. Ik tuit kort mijn lippen. 'Oh, zoals wat? Ik heb alleen zin om je naast me te hebben in bed.' Ik beet op mijn lip, proberend mijn lach in te houden, wat best goed lukte. 'Mijn moeder komt morgen trouwens morgen eventjes langs met nog wat kleren. Ze heeft mijn kleren van hier mee genomen om te wassen.' Legt hij uit en gaat wat rechter op zitten. 'Awh, wat lief. Maar leuk, ga ik even met je moeder overleggen wat ik met je aan moet.' Ik grinnik zachtjes en wiebel met mijn wenkbrauwen. Hij gaapt kort. 'Ik kan niet wachten tot ik niet meer zo moe ben. Die medicijnen maken me zo verschrikkelijk slaperig.' Ik trek kort mijn wenkbrauwen op. 'Moet je dan niet iets van medicijnen slikken als we thuis zijn?'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    IrishNialler schreef op 24 april 2013 - 16:48:
    Niall Horan

    Hyper kijkik haar aan. , zullen we gaan" op en neer springend pak ik de grote taat." Wj gaan" schreeuw ik hard en te ongeduldig ik had mij. Vriend heel erg gemist. " Hazza wij komen" sms ik snel


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt
    I love with the heart, not the eyes ~ Niall Horan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Demi Lovato

    "wij gaan!" Roept Niall Ik pak zijn hand en zet een zonnebril op. Wanneer we het huis uitstappen flitsen de camera's al. Ik hoor opgewonden stemmen wanneer ze Niall en mij samen zien. Ik negeer de vragen en stap naast Niall in de auto. Ik sms'te Liam dat Niall en ik naar Louis gingen in het ziekenhuis. Als ze ook kwamen dan wachtte wij ze op in het ziekenhuis.

    Louis Tomlinson

    'Moet je dan niet iets van medicijnen slikken als we thuis zijn?' Ik schud langzaam mijn hoofd. 'Nee na de chemo hoef ik geen medicatie meer. Pas als ik terug ben krijg ik weer medicijnen.' Leg ik uit. Ik verstrengel langzaam onze vingers en glimlach kleintjes naar hem. 'Ik hou van je Harry.' Fluister ik en trek hem naar me toe voor een kus. Ooit.. Ik weet zeker dat ik hem ooit ten huwelijk zal vragen. Misschien wel als ik beter verklaard ben?

    Niall Horan

    Als we jet huis uitgaan staat er veel ppaparazzi en ik pak Demi"s hand stevig vast. We keken wel wanneer het officiel werd. Ik gaf de taart aan haar en stap achter het stuur. Ik zet de radio aan en hoor Heart Attack van Demi en grijnzend begin ik mee te zingen terwijl ik weg eijd. Ik had mij. Rijbewijs nog niet super lang, maar ik was voor alles in een keer geslaagd en ermdus ook trots op. Na een kwartier waren we er en nerveus stap ik uit. Auto en pak Demi zijn hand. " daargaan we dan" zeg ik nerveus en stap naar de lift


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Harry Styles.
    'Zeker? Zal ik het niet even navragen bij de arts?' Ik dacht altijd dat mensen medicijnen meekregen als ze terug thuis waren, maar dat wist ik natuurlijk niet zeker. 'Ik hou van je Harry.' Fluistert hij zachtjes en trekt mij naar hem toe, waarna hij een zachte kus op mijn lippen drukt. De vlinders gieren door mijn buik heen en een glimlach verspreid zich rond mijn lippen. 'Ik hou ook van jou, Lou, zielsveel.' Ik druk mijn lippen opnieuw tegen die van hem aan en streel zacht met mijn vingers zijn wang.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Demi Lovato

    In de auto zingt Niall mee met give your heart a break. Ik zing even hard mee en geniet van zijn aanwezigheid. Na ongeveer een kwartiertje komen we aan bij het ziekenhuis. Het kost wat tijd om een parkeerplaats te vinden. " daargaan we dan" Ik knijp in zijn hand en til de taart in een tas mee. We komen aan bij de receptie en wachten tot we door mogen.

    Louis Tomlinson

    Na de kus glimlacht Harry liefjes. Ik streel zijn wang. 'Ik hou ook van jou, Lou, zielsveel.' Mijn lach word breder. Ik kreeg geen genoeg van hem. 'Nog een om het af te leren.' zeg ik en trek hem tegen me aan voor een kus. Dan krijg ik een telefoontje van de receptie of ik gasten kan ontvangen. 'Ja ik denk van wel?' Er word opgehangen en ik kijk Harry verbaast aan. 'weet jij of er iemand uit het huis komt?'

    Harry Styles.
    Ik giechel zacht en kus hem nog terug, voordat ik weer zielig op m'n krukje ga zitten en Louis' hand vast houd. Vragend blijf ik naar Louis kijken, als hij een telefoontje krijgt. 'weet jij of er iemand uit het huis komt?' Ik haal mijn schouders op. 'Geen idee, ik heb geen bereik hier, dat is altijd shit in een ziekenhuis, dan zou ik eventueel even naar buiten moeten gaan, dat wil ik best wel doen? Maar ik wil jou niet alleen laten...'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Niall Horan.

    Nerveus speel ik wat met Demi haar handen. 'U kunt naar kamer' verder luister ik al niet meer en ren zo snel mogelijk richting de kamer. Als ik eenmaal de deur heb gevonden wacht ik op Demi en klop ik gespannen aan. 'Wat als hij nou doodziek is?" fluister ik bangig. Ik hadgeen idee hoe mijn vriend eraan toe was. Met Harry hadden we het er niet over omdat we begrepen dat het voor hem pijnlijk moest zijn. Ik spring van mijn ene been naar het andere en begin te freumelen aan mijn nagels.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan