• Hoi [:

    Dit is een vraag voor mensen die een relatie hebben. Voor de meiden, wat doen jullie altijd samen met jullie vriend/vriendin als jullie met elkaar afspreken, thuis filmpje kijken of uitgaan ofzo. Ik was er wel eens nieuwschierig na. ( en dan bedoel ik niet de privé dingen :Y) ) Wat doen jullie om je vriend/vriendin het naar z'n zin te maken?

    Tell me ;D
    x.

    [ bericht aangepast op 12 maart 2011 - 15:27 ]


    Sometimes it's best not to care.

    Dat is iedere keer verschillend, maar meestal gaan we gewoon bij een van de twee thuis chillen :)


    Life is hard and then we die

    Chillen.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    PUKKELxDING schreef:
    Dat is iedere keer verschillend, maar meestal gaan we gewoon bij een van de twee thuis chillen :)

    En onder chillen valt, gewoon lekker rustig aan ergens zitten en beetje drinken en kletsen? [:


    Sometimes it's best not to care.

    Paradox schreef:
    (...)
    En onder chillen valt, gewoon lekker rustig aan ergens zitten en beetje drinken en kletsen? [:
    Laten we het daar maar op houden (cat)


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Laten we het daar maar op houden (cat)

    Hahaha, okee x)


    Sometimes it's best not to care.

    gezellig naar de stad, ergens wat drinken en eten, daarna bios of zo, verschilt elke keer, vind het ook niet erg om thuis op de bank te hangen (:

    [ bericht aangepast op 12 maart 2011 - 15:32 ]