• Ik ben een week geleden mijn mobiel verloren of hij is gestolen in de discotheek. Maar dankzij de geweldige verzekering van pap en mam mag ik een gloednieuwe mobiel uitzoeken voor 125 euro. Maar ik weet niet welke, want mijn broer raadde mijn vorige mobiel af omdat die al vrij oud is.
    Dat was de Samsung star qwerty
    dus tips?


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Uuuhm, de Samsung star is best goed, heb hem al 2 jaar (;


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    ik heb een nokia c3 en hij is echt super handig en heilig _O_
    ik heb hem pas een week en hij bevalt me erg goed.;)
    hier is een picture± boem!


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Laime schreef:
    Uuuhm, de Samsung star is best goed, heb hem al 2 jaar (;

    Ja, ik vond hem best prettig maar had toch wat mankementen bij mij.
    zoals:
    -iemand bellen terwijl ik niet echt bel
    - Van de blokkade afspringen
    - halve smsjes versturen
    - en smsjes soms niet kunnen ontvangen.
    Maar dat kan ook aan dat ding zelf liggen. Maar als ik niets vind haal ik die gewoon weer, maar mijn broer zei kijk eerst even verder. Anders ben ik al voor 80 euro klaar en nu ik toch de kans heb wil ik die ook nemen ook.


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    ik wou zeggen neem een blackberry, maar het is maar €125,- ;(
    dan zou ik gaan voor de telefoon die MissAthena zegt, veel mensen die ik ken hebben die, en vinden het een goede mobiel en hij is er ook in het felroze. :Y)


    Life is a beautiful struggle

    Immortal schreef:
    (...)
    Ja, ik vond hem best prettig maar had toch wat mankementen bij mij.
    zoals:
    -iemand bellen terwijl ik niet echt bel
    - Van de blokkade afspringen
    - halve smsjes versturen
    - en smsjes soms niet kunnen ontvangen.
    Maar dat kan ook aan dat ding zelf liggen. Maar als ik niets vind haal ik die gewoon weer, maar mijn broer zei kijk eerst even verder. Anders ben ik al voor 80 euro klaar en nu ik toch de kans heb wil ik die ook nemen ook.


    Dat had ik ook, maar sinds ik een hoesje om mijn samsung star heb, heb ik nergens last van.

    MissAthena schreef:
    ik heb een nokia c3 en hij is echt super handig en heilig _O_
    ik heb hem pas een week en hij bevalt me erg goed.;)
    hier is een picture± boem!

    Oe die lijkt wel een beetje op de mijne
    Bam Maar ik ben bang dat die meer kost dan 125 euro.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Immortal schreef:
    (...)
    Ja, ik vond hem best prettig maar had toch wat mankementen bij mij.
    zoals:
    -iemand bellen terwijl ik niet echt bel
    - Van de blokkade afspringen
    - halve smsjes versturen
    - en smsjes soms niet kunnen ontvangen.
    Maar dat kan ook aan dat ding zelf liggen. Maar als ik niets vind haal ik die gewoon weer, maar mijn broer zei kijk eerst even verder. Anders ben ik al voor 80 euro klaar en nu ik toch de kans heb wil ik die ook nemen ook.

    Maar jij had toch een andere? ik bedoelde de touche eh, niet met die knopjes, of bedoel je wat ik bedoel? xd


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Wegens computverbod zit ik nu in de Saturn op de ipad, ik zal even voor je rond kijken of ewr iets leuks hi ligt.

    Laime schreef:
    (...)
    Maar jij had toch een andere? ik bedoelde de touche eh, niet met die knopjes, of bedoel je wat ik bedoel? xd

    Aa okej en heb je die zonder qwerty die mankementen niet?


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Samsung S260 Star II is heel mooi met veel functies, je moet wel zelf. 5 euro bij leggen
    Nokia C3 Slate gray is een beetje wannabe BB 3 euro bij leggen
    Voor de rest is er niet veel leuks in de Saturn voor die prijs.

    Ik heb een LG.
    Mijn vrienden zeggen dat die GSM niet zo goed is.


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,