• Is mijn idee nu soo slegt dat sowat niemand in mn serie wil spelen fsoo??

    Wnt ik hb nog wat vn 4 rollen over fsoo,,al een halfe dag sowat!!
    En mijn topics worden wel vaak besogt alleen niemand een gwn een reactie agter:
    Duss ,,

    Ik ben Raven,14 jaar..

    AL mn hele leven woon ik Nederland,, Het koude kikkerlandje jaa ,, Me leven was goed,, Tot de scheiding,Ik was 8..

    Nu is me pa hertrouwt met 1 of andere Simone..

    Ze heeft ook 2 zoon's ,die tweeling van Tokio Hotel.

    Hij is me gewoon vergeten! Weetje wat hij laatst op tv zei toen de pers hem een keer ''overhoorde''.

    Dat hij geen kinderen had!

    En om je eigen vader dat te horen zeggen doet pijn..

    Veel pijn..

    Mn moeder is sinds me pa weg is gegaan er alleen maar op achteruit gegaan.

    Slaan?? Nee .. Ze doet iets veel pijnlijkers..

    Ze negeert me,, In mn arm staan letters gekrast..

    Wat presies weet ik niet.. ik heb het neit zelf gedaan! Ik word gewoon soo wakker, met krassen en blauwe plekken over mn hele lichaam.

    het boeit me ook niet veel,, Net soals niemand anders het boeit. Mn hart is gebroken, en vanbinnen bloed ik dood, En ik heb geen flauw idee hoe lang ik het nog volhoud om maar te glimlachen.



    I'll just wait untill the day come that i'll break..


    Tis een Jimi Blue Lovestory btw .. Weer eens wat anders,, Maar Th komt er soals te merken WEL in voor..

    En nu mag JIJ mij vertellen,, Is dit idee nou gwn slegt dat niemand een rol wil??


    Crack a bottle

    Tis wel een goed idee! Ik wil wel een rol!
    Maar sommige kinders zijn gewoon lui... =.=


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    ik vind he een leuk idee x')

    en...

    ik wil ook een rol x')

    Jimi Blue is gaaff ^^
    Ik wil ook wel een rol..=)


    Dream like you'll live forever, live like you'll die tomorrow.

    ik vind het wel een leuk idee maar ik kan me voorstellen dat veel mensen het niet zo orgineel vinden.. en ik doe sowieso nooit mee aan dat rollen gedoe omdat mensen teveel vragen..ik bedoel van karakter en uiterlijk enzo, ik weet nooit wat ik daar moet typen dat moeten ze zelf maar verzinnen, en wat heeft het dan nog voor nut om een rol te hebben? alleen maar omdat ze je naam gebruiken.. maar goewd *lult nog even verder*


    Je moet worden wie je bent.

    Jippi ,,positieve reacties ;)
    En voor mensen die ene rol willen -->>
    Dit is de link;

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=9052&page=2


    Crack a bottle

    ik vind het wel een leuk idee maar ik kan me voorstellen dat veel mensen het niet zo orgineel vinden.. en ik doe sowieso nooit mee aan dat rollen gedoe omdat mensen teveel vragen..ik bedoel van karakter en uiterlijk enzo, ik weet nooit wat ik daar moet typen dat moeten ze zelf maar verzinnen, en wat heeft het dan nog voor nut om een rol te hebben? alleen maar omdat ze je naam gebruiken.. maar goewd *lult nog even verder*


    Okeej ,,als je uitgelult bent wil je me dan mieschien even vertellen wat er niet orgineel aan is?? (flower)


    Crack a bottle

    het deel dat haar vader trouwt met simone en dat bill&tom haar 'broers' worden.. maar misschien kijk ik er zo raar tegenaan dat het onorgineel lijkt..


    Je moet worden wie je bent.

    Aah ,,okeej ;)
    Dat is mieschien ook wel onorgineel als je het soo stelt jaa,, Maar verder is tie tog wel orgineel (A)(baby)


    Crack a bottle

    ja hoorxD als je het eerste deel hebt wil je het dan zeggen?


    Je moet worden wie je bent.

    die wil ik leze lieford [á]


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    heb iets gevraagd op je topic in verband met de rollen..

    ga anders eens gaan kijken ofzow..


    Life is a climb, but the view is great <3