• Vanuit Duitsland bereiken ons nu ook steeds meer onheilspellende berichten over de komende winter. Begin november zouden de temperaturen nog erg mild zijn, maar in de tweede helft helft van de volgende maand zou het een stuk kouder gaan worden en mogen we ook al de eerste sneeuw verwachten in de Lage Landen. En dat kan drie maanden gaan duren.

    Lees hier verder op AD.nl

    Nee he D: Ik woon wel dichtbij school maar vanaf mijn huis tot aan school word er niet gestrooid omdat het geen standaardroutes zijn waar veel auto's en/of fietsers langs komen. Dat word weer veel uitglijden..

    Nee, nee, nee, alsjeblíéft geen sneeuw. D:
    Ik moet een teringeind fietsen, en er wordt weinig tot niet gestrooid op die weg. (no_chears)


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    O gosh. Ik moet 16 kilometer fietsen, waarvan de helft allemaal van die mini weggetjes waar niet gestrooid word. Ik ga zo vaak vallen dan D:

    [ bericht aangepast op 26 okt 2011 - 17:15 ]


    Trust me. I'm the doctor

    Ik zie wel als het zover is :'D


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    JA, eindelijk eens een echte winter. Ik hou van sneeuw en die kou, heerlijk.
    Word wel lachen met de post.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik ga zo niet fietsen met sneeuw. Dan ben ik binnen een uur nog niet op school. Dat is gewoon verschrikkelijk O.o
    Ik haat de winter!


    Music is the new sex

    wacht. min. freaking. vijfentwintig???


    A punk rock song won't ever change the world, but I can name a couple that changed me.

    'Winter des doods'

    iets te overdreven :3?


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    That's it. Ik ga emigreren.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Ik hoef maar een stukje te lopen vanaf school maar vorig jaar gleed ik ook telkens uit.. Maar ik er niet over zitten piekeren, ik houd van sneeuw <3


    Believe in yourself.

    Ik ga gewoon met de tram, ghehe.

    Reseda schreef:
    That's it. Ik ga emigreren.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    nu maar hopen dat de bussen niet rijden wanneer ik naar school moet :'D


    Shoganai i ne~

    Ik hou van sneeuw, maar sneeuw betekent ook, dat de NS faalt en ik niet naar school kan.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ik maak me er geen zorgen over, heb een winter-busabo 8)
    Ik vind het altijd wel leuk, lekker veel uitval enzo, en ik hou van de winter (:


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Ik houd van de winter, maar dan naar school fietsn.
    Ik doe er normaal een kwartiertje over, maar toen het vorig jaarzo sneeuwde heb ik heb er f*****ng 3 kwartier over gedaan


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one