• De stelling van vandaag luidt:
    Social media als Hyves, Facebook en MSN zijn een groot gevaar voor jongeren

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Hangt er van af hoe je het gebruikt, en of je er over na blijft denken.
    Aangezien ik er van overtuigd ben dat de meeste dat níet doen, kan het dus wel gevaarlijk zijn.
    Eens dus.


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Echo schreef:
    Hangt er van af hoe je het gebruikt, en of je er over na blijft denken.
    Aangezien ik er van overtuigd ben dat de meeste dat níet doen, kan het dus wel gevaarlijk zijn.
    Eens dus.


    Dreams are like water, they are beautiful, sad, quiet, wild, changeable, unpredictable ...

    Dat hang er vanaf, maar ik ben oneens...


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Mee eens. Door deze dingen worden hun taalgebruik enzo aangepast en gaan ze andere mensen vernederen. Zo gaan ze veel grofer doen en kleinieren ze andere mensen.


    This is me.

    Indian schreef:
    Uh nee. Het ligt allemaal aan jezelf. Als jij geen enge/onbekende personen accepteert, is er toch niks aan de hand?


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    (N)ik denk van niet, maar als er iemand onbekend is die ja wil als vriend moet je het zelf weten, maar wat ik zou doen is verwijderen!


    wa is da : signature

    Uhm, dat ligt voor mij heel verschillend, sommige mensen zijn zo oerstom om foto's op hun hyves/whatever te zetten die niet erg, ehh ja, 'Lady/Gentleman' zijn, (o.a. foto's in bikini, enzovoort.). En die ervaren de gevolgen later wel, andere zijn zo slim om alleen normale foto's te palatsen, en geen informatie weg te geven, enzovoort, volgens mij ligt het eraan wie en hoe je bent.

    [ bericht aangepast op 13 maart 2011 - 18:31 ]


    Why should we give people second chances when there are people waiting for their first?

    Ja, het houdt zeker gevaren in, maar geen gevaren die je niet met je gezond verstand kunt voorkomen. (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    StJimmy zei op 13 maart 2011 - 0:01:

    Zolang ze nadenken niet,als ze niet na denken zijn ze sowieso wel een gevaar.
    Oneens dus.


    I´m nothing special.

    als je goed nadenkt en geen domme dingen doet op het internet kan er niet veel fout gaan
    ik ben er ook niet mee eens,het echte leven is wat mij betreft gevaarlijker;)


    I don't care if you're different than the others, as long you are nice to me.

    Zoals vele al zeiden: ligt eraan hoe je er mee omgaat, maar verder zie ik het gevaar er niet echt van in..


    If people are trying to bring you down, it means you're above them.

    ik zie 't gevaar zo 1 2 3 niet... kvind 't juist gezellig, wat contacten bijhouden met mensen die je anders nooit meer zo spreken...

    Abruzzi schreef:
    Ik zie het gevaar niet, oneens.


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Oneens.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Qlimax schreef:
    Dat heb je zelf in de hand.


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain