• Dat je tijdens het kijken van een film opeens begon te trillen. Omdat hij zo spannend, eng of wat dan ook was?
    Ik ben nu Saving Private Ryan aan het kijken, een oorlogsfilm, en ik begon net gewoon opeens te trillen. Ik weet niet waarom.
    Ik denk gewoon om het feit dat het zo verschrikkelijk is wat die soldaten allemaal mee hadden gemaakt. Dat ze hun leven op het spel zette, en ledematen verloren voor ons. Meestal als ik naar oorlogsfilms kijk heb ik dat niet echt. Het besef wat ze voor ons gedaan hebben. Maar bij deze film wel.

    Maar goed, hebben jullie dat dus ook wel eens gehad? Dat je opeens begon te trillen tijdens het kijken van een film. Omdat hij zo heftig was?(krul)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Niet te trillen,maar bij zulke films moet ik altijd oppassen dat ik niet begin te huilen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Mijn lichaam begint dan altijd te tintelen.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Nog niet.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Nee, ik niet xd

    143 aka Marrit


    I solemny swear I'm up to no good.

    Oehh die was ik ook aan het kijken, die film was zo mooi -niet verkeerd opvatten-

    Maar nee ik trill nooit


    (Be)lieve in (you)rself

    Toevallig twee dagen geleden bij Black Swan in de bioscoop! Het was zo spannend en ik wilde zo graag zien wanneer ze nou echt die zwarte zwaan zou gaan worden XD


    Caution first, always.

    Ik moet bijna altijd huilen, maar niet dat ik begin te trillen ofzo.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Niet bij films, wel bij de hockey. Gisteren nog.


    Hope goes lost but never dies.

    Trillen niet, nee. :3


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    dat heb ik met een tv serie gehad de nieuwe Uri Geller..

    ik zat echt helemaal te shaken..

    geen idee waarom


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Nee, niet echt trillen. Soms wel dat ik heel erg onder de indruk ben of zo, echt zo van; 'wauw!'. Maar meer ook niet. Ja, of ik word emotioneel, maar dat is bijna alleen bij Disney films, lol 8D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Da's een mooie film :x

    Ik huil altijd heel snel :'))


    "I shut my eyes in order to see.'