• ^^ ze zijn coolerr dan k dacht x3
    ik ga binnekort met mijn hele klas trouwens ook nog shoppe en uit ete x3 IK GA MET MYN LIEVE HIPHOPPERTJE RUUD NAAR DE CLAIRE'S Whaha x3 vink grappiig x3

    mr dus ik haatte myn klas eerst egt SO hard
    maar ik heb nu dus echt nieuwe vrienden gemaakt
    van de 29 kinderen kan ik het met minstens 20 supergoed vinden. ook niemand vind het erg meer dak fan ben van th en se noemen me ook weer gwoon Nicol in plaats van TOKIO HOTEL. en een huppel uit myn klas Blijkt een THFan te zijn O_o dat vond ik wel grappig maar goed. :D


    We can only learn to love by loving.

    wow...

    tog wel leuk dat je nu met zoveel mensen goed ken opschieten...

    lekkaah hoa...

    xxx


    Uzumaki Naruto<3

    whahahahaa een huppel uit je klas fan van TH?x]


    Lalalalalalalala.

    OMG nu moet ik mijn klas nog leuk vinden.

    Maar jeah das goed nieuws :Y)

    Leuk!
    Mijn klas is helaas wat minder leuk maar boeie! -.-
    Ik ben blij voor jou! (K)
    Xx Say


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    wow...

    tog wel leuk dat je nu met zoveel mensen goed ken opschieten...

    lekkaah hoa...

    xxx


    ^^ weetje hoe da kom dak met veel mensen het kan vinde
    ik ben niet zo'n kind da helemaal gesloten is en altijd alleen maar aan TH Denkt [Sorry hoor :$] ik ben heel open en ik kan heel serieus sijn als het moet maar meestal ben ik gewoon heel losjes en aardig x3 [denk ik tog?]


    We can only learn to love by loving.

    whahahahaa een huppel uit je klas fan van TH?x]


    Ja man x3
    se heet Laure is 12 jaar en speelt in een tvserie O_o en se is best wel grappig eigenlyk x3 voor 1 huppel


    We can only learn to love by loving.

    (...)

    ^^ weetje hoe da kom dak met veel mensen het kan vinde
    ik ben niet zo'n kind da helemaal gesloten is en altijd alleen maar aan TH Denkt [Sorry hoor :$] ik ben heel open en ik kan heel serieus sijn als het moet maar meestal ben ik gewoon heel losjes en aardig x3 [denk ik tog?]

    \
    whaha... hmm.. zo gaat dat wel makkeluk met vriendjes maken ja xD hmm miss moet ik dat ook maar es proberen (A)

    xxx


    Uzumaki Naruto<3

    (...)
    \
    whaha... hmm.. zo gaat dat wel makkeluk met vriendjes maken ja xD hmm miss moet ik dat ook maar es proberen (A)

    xxx



    whaha x3 ;)
    nee maar ik ben nogal apart figuur denk ik self O_o ik ben HEEL jongensachtig vergeleke met de rest van myn klas maar ik kan het met alle huppels goed vidne O_o


    We can only learn to love by loving.

    (...)

    Ja man x3
    se heet Laure is 12 jaar en speelt in een tvserie O_o en se is best wel grappig eigenlyk x3 voor 1 huppel


    welke serie?x] trouwens dat boeit niet,want Nicol wordt later toch famous samen met Jull&mij x]


    Lalalalalalalala.

    (...)

    welke serie?x] trouwens dat boeit niet,want Nicol wordt later toch famous samen met Jull&mij x]


    ^^ Twentse serie ken je denk ik nie maar is soms op nederland 2 ;; Jongeleu en Oale groand

    ^^ JAA MAN IK WORD FCKING FAMOUS


    We can only learn to love by loving.

    JIJ? JE BEDOELT WIJ,BITCH!


    Lalalalalalalala.

    JIJ? JE BEDOELT WIJ,BITCH!


    ^^ ik word beroemd met juul en jouw x3
    so goed mammie ?


    We can only learn to love by loving.

    Ja kindje x]


    Lalalalalalalala.

    JEEEEEEEEEEEEEEEEEEHHH x3 x3

    mr dude ik weet nog iets voor een serie stuur je so wel x3


    We can only learn to love by loving.

    is goed lieverd x3


    Lalalalalalalala.