• ik ga een story maken met elke dag je daghoroscoop. ik vind het nogal veel moeite om elke horoscoop er neer te zetten (van bv. tweeling, waterman, weegschaal).
    ik ga waarschijnlijk maagd bijhouden. dit is vooral omdat ik het zelf ook ben.
    maar misschien zou het leuk zijn als een paar andere mensen ook die van een andere horoscoop bijhouden, zodat mensen -die geen maagd zijn- ook elke dag op quizlet hun horoscoop kunnen checken. ideetje haha
    ik zet hem er straks op!

    Maagd
    Weegschaal
    Gemaakt door - ImAwesome

    EDIT:
    Misschien ga ik tussendoor ook wat feitjes neerzetten, want anders kan je dit allemaal ook gewoon op internet opzoeken.

    [ bericht aangepast op 13 maart 2011 - 12:57 ]


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Kreeft!


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Enne.. Tweeling?(A)


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Waterman :Y)


    Olive

    hahaha, volgens mij komt het niet over (:
    ik wil namelijk niet meer dan één horoscoop bijhouden. anders ben ik bang dat ik het snel afkap.
    dussumm, je zal het toch zelf echt moeten bijhouden. maar leuk dat jullie het allemaal zo leuk vinden
    (krul)


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Weegschaal


    "Ignite, my love. Ignite."

    een kudo zou trouwens leuk zijn. (krul)
    wat voor een feiten zou ik er in zetten?


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Abruzzi schreef:
    Of Kreeft? (nerd)


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co