• Dat Voldemort zijn hotte gezicht heeft opgeoffert voor eeuwig leven en een neuzloos bestaan? :[
    Hij blijft cool, maar dat gezicht toen ie nog jong was, was toch gewoon te lekker om op te geven? :9~


    Heeft hij eigenlijk ooit wel in de spiegel gekeken? 8'D

    [ bericht aangepast op 13 maart 2011 - 21:12 ]


    =

    Hij lijkt op Michael Jackson. Een beetje.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Nee


    -

    Jawel!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik denk dat het laatste waar Voldie mee bezig is wel zijn uiterlijk is ;3 Maar het is idd jammer, want vroeger was hij lekkah.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    haha, geniaal!
    ja, hij had idd zijn oude gezichtje moeten houden!
    maar nog steeds is hij een hottie.


    Even a white rose has a black shadow.

    haha,
    vroeger was hij best wel sexy ^^

    als ie in de spiegel zou kijken, dan zou hij alsnog doodgaan van de schrik;x


    Me so good.

    Maar het is ook de schuld van die gruzielementen.
    Zoals Perkie al zei (A)


    =

    Major schreef:
    Ik denk dat het laatste waar Voldie mee bezig is wel zijn uiterlijk is ;3 Maar het is idd jammer, want vroeger was hij lekkah.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    xD whahahaha


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    xSnoepjex schreef:
    haha,
    vroeger was hij best wel sexy ^^

    als ie in de spiegel zou kijken, dan zou hij alsnog doodgaan van de schrik;x


    -plat- 8D


    =

    Haha. x'D
    Volgens mij vond hij het wel waard om dat op te offeren voor het eeuwige leven. Al bleek dat uiteindelijk nogal kort te zijn. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Geen idee hoe hij er vroeger uitzag.


    I live for the applause, you will die for it.

    Hahahhahahaha, je hebt zo hard gelijk he. Voldie was echt knap vroegahh. :9~


    hoi, jij bent leuk.

    Ik vind hem nou niet echt lekker.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Vroeger was hij een hottie:Y)


    "Son when you grow up, will you be the savior of the broken, the beaten and the damned?"