• Ik heb vroeger, in de periode dat ik gepest werd, een dagboek bijgehouden. En nu heb ik dat weer allemaal teruggelezen, en het is toch best wel raar. Dan lees ik dingen als: 'Vandaag mocht ik weer niet meedoen, in de pauze.' Of: 'Ze duwden me weer het klaslokaal uit, en lieten me niet meer binnen.'
    En nu word ik er eigenlijk aan herinnerd, hoe vreselijk dat toen was voor mij. (no_chears)

    Iemand ook zoiets?


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Me (no_chears)


    Shoganai i ne~

    Net daarom probeer ik oude dagboeken niet meer terug te lezen.
    En net daarom probeer ik in mijn dagboek altijd zo positief mogelijk te blijven, hoe moeilijk dat soms ook is.
    Maar ja, ik herken het gevoel. Helaas.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    PinkaminaPie schreef:
    Me (no_chears)


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Ik lees het niet meer terug. Niet na dat ik dat een keer had gedaan en de rest van de dag helemaal sip was. :[


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Nee, ik ken dat niet. Gelukkig wordt je niet meer gepest, toch? (:

    [ bericht aangepast op 16 dec 2011 - 22:12 ]


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    NOURRY schreef:
    Nee, ik ken dat niet. Gelukkig wordt je niet meer gepest, toch? (:

    Nee, gelukkig niet meer. Ik ben naar een school gegaan met niemand die ik ken, en dat bevalt zo fucking goed. :'D


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Ik heb al mijn oude dagboeken verbrand ;$. Niet omdat ik gepest werd maar om alle ellende die ik van de dood van mijn oom mee had gekregen te vergeten.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Pariah schreef:
    (...)
    Nee, gelukkig niet meer. Ik ben naar een school gegaan met niemand die ik ken, en dat bevalt zo fucking goed. :'D


    Mooizo! :"D

    [ bericht aangepast op 16 dec 2011 - 22:14 ]


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Niet bij een dagboek maar bij andere dingen.
    En ja dat doet soms pijn.
    Gelukkig pesten ze jou niet meer (: en mij ook niet meer.


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Ik heb een fotografisch geheugen dus ik weet nog prima hoe ik als klein kind bespuugd, geslagen en gestompt ben, uitgescholden voor wie ik was. "STERF, STERF, STERF, VIEZE HEKS GOAT VAN MIEN ERF!". Jup, I didn't HAVE a childhood.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Dat ken ik. Ik heb mijn dagboek van vroeger een paar jaar geleden verscheurd.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Ik heb een periode redelijk in de put gezeten en op een nacht opgestaan en een hele lap tekst getypt. Ik heb een uur aan een stuk getypt zonder te stoppen, de tekst opgeslagen en ze nooit meer gelezen, aangezien dat ook niet nodig was en ik dat gevoel niet terug wil krijgen.
    Ik kan me niet goed meer herinneren of ik het nu één keer heb gelezen ondertussen of het terug heb weg geklikt, maar ik herinner me dat gevoel nog heel goed en ik wil het niet terug. Die tekst schrijven heeft me deugd gedaan, ookal ben ik normaal niet iemand die haar gevoelens neerschrijft -totaal niet.
    Maar ik ga de tekst dus niet meer lezen, volkomen onnodig.


    Has no one told you she's not breathing?

    Ja. Ik heb nog een dagboek van uit de tijd dat ik zo depressief was, dat ik niets anders kon doen dan slapen. Alles in het Engels, dingen zoals;

    'If I could, I'd grab my Zippo and lit up her hair'

    Of

    'I know I'm fat, ugly, and whatnot. Thank you for rubbing it in my face again, now I feel much better!
    (no_chears)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ik ook, ik las de sms'en met me moeder terug wegens reden, en ik begon gewoon te wenen ..

    HATEBREEDER schreef:
    Ja. Ik heb nog een dagboek van uit de tijd dat ik zo depressief was, dat ik niets anders kon doen dan slapen. Alles in het Engels, dingen zoals;

    'If I could, I'd grab my Zippo and lit up her hair'

    Of

    'I know I'm fat, ugly, and whatnot. Thank you for rubbing it in my face again, now I feel much better!
    (no_chears)


    Ik kon niet slapen omdat ik bang was dat ik dan weer dingen zou zien. Ik was bang dat ik weer geslagen zou worden en ik was bang dat mijn ouders erachter kwamen wat er aan de hand was.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!