• Misschien is het een leuk idee om van Quizlet ook een mobiel-vriendelijke versie van de website te maken. Zo kunnen we ook op de stille momenten van ons werk of stiekem onder school verhalen lezen, of het forum volgen.
    Mijn ervaringen zijn dat de website het wel doet op mijn iPhone, maar behoorlijk onhandig is om door te komen. Vooral gewoon omdat hij ingesteld is voor computers en hij de 'overbodige' dingen niet verbergt of wegfilterd.
    Please Q, make my day, make a Q app! (krul)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Een app gaat er helaas niet komen wegens geld- en tijdgebrek.

    Een mobiele versie wil ik op den duur wel maken. Er zijn een aantal andere dingen die voorgaan, maar daarna wil ik me gaan buigen over een mobiele versie (Y)


    Dit is mijn signature...

    Nice! Een mobiele versie of app komt in principe toch op hetzelfde idee neer, alleen zal het ene dan net iets makkelijker te maken zijn.(krul)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Lol. Van mij hoeft het niet persee.

    [ bericht aangepast op 14 maart 2011 - 15:39 ]


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    GRAAG! Mijn BB is echt zo langzaam als ik op Q zit, opzich is dat best jammer ^^


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Dat zou idd wel heeeeel erg fijn zijn.


    Food.

    Rutger schreef:
    Een app gaat er helaas niet komen wegens geld- en tijdgebrek.

    Een mobiele versie wil ik op den duur wel maken. Er zijn een aantal andere dingen die voorgaan, maar daarna wil ik me gaan buigen over een mobiele versie (Y)
    Oh graag, dan is er minder geklooi met het inzoomen en klikken op links


    Today will be Girl's Day party with you~

    Rutger schreef:
    Een app gaat er helaas niet komen wegens geld- en tijdgebrek.

    Een mobiele versie wil ik op den duur wel maken. Er zijn een aantal andere dingen die voorgaan, maar daarna wil ik me gaan buigen over een mobiele versie (Y)


    Dat zou heel fijn zijn ^^


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Als er maar ook een optie komt dat je hem normaal kan weergeven..


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Ik zit nooit op Q op iets anders dan een PC/laptop, dus het hoeft niet van mij...


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Levi schreef:
    GRAAG! Mijn BB is echt zo langzaam als ik op Q zit, opzich is dat best jammer ^^


    Life is a beautiful struggle

    Een mobiele app is zo vet! Ik moet echt in mijn BB duiken om de lettertjes te kunnen lezen!


    live the life you love

    Dat zal echt awesome zijn!


    Alleen maar tranen van geluk

    Mobiele site! ;D


    “There is no heaven, there is no hell, except here on Earth.” - Anton LaVey.

    Oeh dat zou heel handig zijn. Ik vind t ook heel onhandig om nu op mobiel op Q te gaan.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    ik kan niet mobiel internetten.


    It's going to be difficult, but not impossible.