• Over 2 weken krijg ik dus een vaste beugel, erg leuk allemaal. : (
    Maar ja ik moet blijven denken aan het eindresultaat. : )

    Heeft iemand nog tips ofzo? Dingen die je totaal niet moet doen als je een beugel hebt?


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Je kan gewoon alles doen, deed ik ook (krul)


    -

    Je moet dus echt niet in het begin hard eten gaan eten. Of zuurstokken met je voortanden afbijten. Of met je kop tegen die van je vriendje stoten zodat de slotjes los gaan zitten(krul)


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    stukjes afbreken van je brood, en in het begin opbouwen met soep.


    Turn it up! *

    Niet blij zijn dat je er 1 krijgt. Ik was eerst ook helemaal blij maar nu kan ik niet eens normaal lachen. Goddank dat de mijne over 3weken eruit mag

    Je kan alles, en luister niet naar het gezeik van de mensen. Zo erg is een beugel echt niet.


    your eyes are like stars in the night.

    Dreft schreef:
    Niet blij zijn dat je er 1 krijgt. Ik was eerst ook helemaal blij maar nu kan ik niet eens normaal lachen. Goddank dat de mijne over 3weken eruit mag


    Nou ik ben alles behalve blij. :/ Maarja, dankje voor je steunende bericht xd


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Poseidon schreef:
    Je kan alles, en luister niet naar het gezeik van de mensen. Zo erg is een beugel echt niet.


    Ik vond het eigenlijk best wel grappig :'D


    Work hard and become a leader; be lazy and never succeed

    k krijg er ook een over een paar weken, maar ik heb pas ook een bril gekregen ;S


    Trust me. I'm the doctor

    Funeral schreef:
    (...)

    Nou ik ben alles behalve blij. :/ Maarja, dankje voor je steunende bericht xd

    haha zo bedoelde ik het neit hoowr een beugel kan leuk staan. Alleen bij mezelf vind ik hem kut.

    Dreft schreef:
    (...)
    haha zo bedoelde ik het neit hoowr een beugel kan leuk staan. Alleen bij mezelf vind ik hem kut.


    Haha ik denk dat het bij mij ook heel lelijk is, maarja even doorzetten. : )


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Been there, done that.

    Ik ben blij dat de mijne eindelijk weg is. Maar ik zit er nog aan vast. Ik heb nu een spalkje, yeeh!

    Tip: In het begin moet je maar beter iets zachts eten, ook als avondeten. Ik kon niet eens bijten in het begins, dus dat.

    Maar de mensen van de orto zeggen zelf wat je niet moet doen en wel mag.


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    Ahw, suc6 met je beugel.
    Ik weet er niks vanaf, ik weet dus niks,, sorry ;x

    Genius schreef:
    Je kan gewoon alles doen, deed ik ook (krul)

    Hoelang moet je hem?

    Bij plaatjes beugel heb je een paar dagen last van je tanden, maar zo erg is een beugel niet bekijk het zo je krijgt er wel mooie tanden voor terug.


    (Be)lieve in (you)rself

    Poseidon schreef:
    Je kan alles, en luister niet naar het gezeik van de mensen. Zo erg is een beugel echt niet.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.