• Ik ga zaterdag een puppy ophalen (yeah)
    Dit is hem
    Is ie niet super sweet (H)(H) Hij gaat Blitz heten :)

    Wie heeft er nog meer een puppy of jonge hond, of krijgt er eentje?


    Happy Birthday my Potter!

    Wat een cutie


    I'd rather be absolutely ridiculous than absolutely boring.

    DerMeister schreef:
    (...)

    Ja man en met de kat gaat het meestal ook maar nauwelijks goed. Ik let er thuis nooit zo heel erg op waar ik loop, omdat het dan via de automatische piloot gaat. Met kleine dieren is dat soms behoorlijk onhandig.
    En naw, die rimpels horen er toch gewoon bij! Trouwens, bij een Amerikaanse Bulldog valt dat wel mee. Die zijn ook een stuk forser dan de Engelse Bulldogs. (:


    Die zien er idd wat beter uit. Mijn vader wil dan een Engelse :(
    Ik struikelde eigenlijk nooit over mijn vorige hond, maar ik had hem ook al vanaf dat ik een baby was. Daarom ben ik ook zo blij dat ik weer een nieuwe krijg. Mis hem zo erg :(


    Happy Birthday my Potter!

    BloodyGum schreef:
    (...)

    Die zien er idd wat beter uit. Mijn vader wil dan een Engelse :(
    Ik struikelde eigenlijk nooit over mijn vorige hond, maar ik had hem ook al vanaf dat ik een baby was. Daarom ben ik ook zo blij dat ik weer een nieuwe krijg. Mis hem zo erg :(


    Hiervoor hadden wij ook een kleinere hond, maar toen was ik zelf ook een stuk kleiner. & Tering, wat een krengetje was dat. :'D
    Maar daar kon ze ook niks aan doen, want ze was door haar vorige eigenaren zwaar verwaarloosd en mishandelt...

    Ja, ik kan me voorstellen dat je je hond mist. Zo was ik ook zo blij toen we eerst na een aantal jaar weer een hond kregen ... en jaar/twee jaar na het overlijden van de oude kat, ik mijn eigen kat kreeg. (:

    Edit: Die Engelse Bulldogs vind ik juist schatjes man!
    Die zijn stoer! :9~

    [ bericht aangepast op 14 maart 2011 - 15:09 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    DerMeister schreef:
    (...)

    Hiervoor hadden wij ook een kleinere hond, maar toen was ik zelf ook een stuk kleiner. & Tering, wat een krengetje was dat. :'D
    Maar daar kon ze ook niks aan doen, want ze was door haar vorige eigenaren zwaar verwaarloosd en mishandelt...

    Ja, ik kan me voorstellen dat je je hond mist. Zo was ik ook zo blij toen we eerst na een aantal jaar weer een hond kregen ... en jaar/twee jaar na het overlijden van de oude kat, ik mijn eigen kat kreeg. (:

    Edit: Die Engelse Bulldogs vind ik juist schatjes man!
    Die zijn stoer! :9~


    Haha, jij bent dus een forse en rimpel liefhebber. :)

    Ja, wij hielden het niet langer uit dan 4 weken zonder xD


    Happy Birthday my Potter!

    BloodyGum schreef:
    (...)

    Haha, jij bent dus een forse en rimpel liefhebber. :)

    Ja, wij hielden het niet langer uit dan 4 weken zonder xD


    Vooral als ze lekker fors/stevig zijn, ja. Ik vind grotere honden pas echte honden. (:
    Bloedhonden zijn ook wel grappig, die hebben ook een soort van hanggezicht/rimpels en bewegen ook grappig/onhandig. ;D
    [Maar onderschat absoluut hun speurkunsten niet!]

    Ik hou eigenlijk van zoveel honden, maar voor mezelf zou ik niet alle honden geschikt vinden als huisdier.

    [ bericht aangepast op 14 maart 2011 - 15:14 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    DerMeister schreef:
    (...)

    Vooral als ze lekker fors/stevig zijn, ja. Ik vind grotere honden pas echte honden. (:
    Bloedhonden zijn ook wel grappig, die hebben ook een soort van hanggezicht/rimpels en bewegen ook grappig/onhandig. ;D
    [Maar onderschat absoluut hun speurkunsten niet!]

    Ik hou eigenlijk van zoveel honden, maar voor mezelf zou ik niet alle honden geschikt vinden als huisdier.


    Ik vind een kleine hond wel handig, maar hij moet wel actief zijn vind ik. Verder vind ik grote honden ook vaak mooier. Ik hoef alleen geen Sint-bernard of een Deense dog.


    Happy Birthday my Potter!

    Juist wel! Als je de ruimte er voor hebt is dat heerlijk man, zo'n bakbeest!
    Met een Deense Dog of AB voel ik me ook een stuk veiliger op straat 's avonds laat, als met zo'n klein beestje. :P


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    neu ik heb een Jackrussl van 9 XD
    en een herder van 7


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Ik niet, ik ben niet voor honden Ik heb het gewoon niet op dieren.


    You're a Dickhead - Nothing Personal.

    Wat een poepie!


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    WAT EEN POEPIE!
    Echt serieus. Ik kom bij je langs! Ik ga hem stelen! Haha


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Levi schreef:
    WAT EEN POEPIE!
    Echt serieus. Ik kom bij je langs! Ik ga hem stelen! Haha


    Mooi niet hè! :((

    Maar hij is idd wel heeeeeel sweet (H)(H)(H)(H)
    Je mag wel langskomen om hem te knuffelen :)


    Happy Birthday my Potter!

    wat een sgattie zeg... :D

    Ik heb zelf een hond, maar zei is nu 13 jaar best oud, ze is echt super lief, en ze kan lachen xD


    What is youre favo scary movie?

    Blitz? :l
    Zo heet mijn hond ook.


    your eyes are like stars in the night.

    Die is zoooooo schattig!
    een jaar geleden hadden wij ook een pup, en 2 jaar geleden ook:Y)


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"