• Le sacre du printemps.
    [voetballer] is broer van de 18 jarige Larissa, Larissa is een geweldige danseres. Met haar dansgroep doet ze aan een grote dansvoorstelling: ´’Le sacre du printemps” Dat betekend; de inwijding van de lente. Het is een dans waarbij een jonge maagd wordt geofferd tot de zonnegod, ze zal zich letterlijk moeten dooddansen. Natuurlijk gebeurt dit niet in de voorstelling, en is het geheel veilig. Larissa is het meisje wat zich voordoet als de jonge maagd. En toch, ondanks alle veiligheidsmaatregelen, overlijd Larissa die avond. Een simpel podium ongelukje.

    [voetballer] is kapot over het overlijden van zijn zusje en neemt een tijdelijke pauze in zijn voetbal carrière. Bij de begrafenis van Larissa ontmoet hij Amore, een van de dansers toen. [voetballer] is meteen al gek van Amore, omdat zij diegene is die hem weer gelukkig doet voelen. Alleen al door er maar te zijn. De liefde blijkt wederzijds te zijn en ze vormen een stelletje. Maar wat als [voetballer] er achter komt dat Amore iets te maken heeft met de dood van Larissa?


    Welke voetballer?;
    Titel houden/andere?;
    Rollen?;

    [ bericht aangepast op 13 mei 2011 - 16:10 ]


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    /daar was ik net over aan het leren haha


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Beckham HAHA.
    Of Nicky.
    Houden.
    Zelf weten.
    _O_


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Welke voetballer?; Cesc
    Titel houden/andere?; Titel houden!
    Rollen?; Ik wil Jack of Aaron!
    :9~


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Welke voetballer?; Lio :Y)
    Titel houden/andere?; Houden *O*
    Rollen?; Ja, ik eis David (cat)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Welke voetballer?; David Villa of Gerard Piqué
    Titel houden/andere?; Behouden
    Rollen?; Moet je zelf weten ik wil Xavi


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.