• Ja, ik ga solliciteren. Voor het eerst in mijn leven. En gelijk bij de meest geweldige winkel ooit -kuch- de Zeeman!
    Het valt best te doen, lijkt me. Ik krijg 20% klantenkorting (bijna alles is dus gratis, lol) + 8% vakantiegeld!
    Lijkt me te doen, toch?(krul)


    your eyes are like stars in the night.

    Succes ermee!


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    succes! ;)

    en veel voordeel zeg ^^


    The sun will shine like never before, in the world behind my wall. Take me there <3

    Haha, volgens mij lachen jullie me echt uit. :"D


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    Haha, volgens mij lachen jullie me echt uit. :"D

    Welnee joh, tis niet like alsof jij daar je kleren koopt (toch? :O)

    En LOL idd, je kan daar alles gratis meenemen dan! xD Goodluck!


    ars moriendi

    Waarom dat, als het toch geld verdient then what's the matter? Ik hoop dat je word aangenomen! (:


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Levi schreef:
    Waarom dat, als het toch geld verdient then what's the matter? Ik hoop dat je word aangenomen! (:


    effort never betrays you

    Lol, ik heb ook bij de Zeeman gewerkt, haha, dus ik lach je helemaal niet uit! Haha, succes!

    Levi schreef:
    Waarom dat, als het toch geld verdient then what's the matter? Ik hoop dat je word aangenomen! (:


    "I shut my eyes in order to see.'

    NIKS TEGEN DE ZEEMAN!
    Ben er vandaag nog geweest om een shirt voor 2 eurp te kopen. Ik en mijn bff gaan dat shirt pimpen voor het Justin Bieber concert. lol xd

    [ bericht aangepast op 14 maart 2011 - 21:37 ]


    <3

    Ps; ik wilde trouwens ook een keer soliciteren bij de zeeman.


    <3

    De Zeeman is kut, daar heb ik ooit een maand gewerkt ... Niet om je te demotiveren, maar goed.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ik heb ook bij de zeeman gewerkt, maar ik vond het echt niks aan, ik moest de hele dag maar de kleding vouwen enzow, ik vond het niets.. Maar misschien vind jij het harstikke leuk, ik hoop dat je de baan krijgt ;)


    What is youre favo scary movie?

    Abruzzi schreef:
    Lol, ik heb ook bij de Zeeman gewerkt, haha, dus ik lach je helemaal niet uit! Haha, succes!

    En, betaalt het goed? (':


    your eyes are like stars in the night.

    werk is werk, maakt het uit waar het is, succes ^^

    Poseidon schreef:
    (...)
    En, betaalt het goed? (':


    Niet echt, minimum loon.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.