• Mijn nieuwe story, en ik ben er trots op.



    Dorine is een meisje van 17 die op een dag oog in oog komt te staan met de mooiste jongen die ze ooit heeft gezien. De jongen is helemaal in het wit gekleed en staat elke ochtend op dezelfde plek, midden op het plein in haar dorp. Op een dag hoort ze hem zacht zingen en kijkt hij haar diep in de ogen. Als hij haar dan wenkt kan ze niet anders dan naar hem toe lopen, de jongen is beeldschoon, wit, mysterieus. Ze begint een praatje met de jongen en als de jongen haar dan uitnodigt voor een dansavond kan ze geen nee zeggen. Ze spreken af op het plein, en die avond neemt de jongen haar mee naar een afgelegen plek. Een groot verblijf achter hoge hekken, wat ze niet weet is dat als ze door de hekken loopt er geen weg meer terug is. Ze bevindt zich achter de hekken van een sekte, ze is gevallen voor de ledenwervingstechnieken van de groep. Beeldschoon, wit en mysterieus.

    Dorine bevindt zich achter de hekken van de sekte ‘Lullaby’ een sekte met één geestelijk leider, sekteleden worden ertoe gebracht zich volledig te onderwerpen aan hun leider, hem te vereren, lief te hebben en blindelings te gehoorzamen. Een vrouw heeft maar een plaats in het geheel van de sekte, het voortbrengen van nakomeling en kinderen van hun leider

    Cult. [16+]


    If you like? --> Abo waarschuw niet.

    xx.

    [ bericht aangepast op 31 maart 2011 - 10:26 ]


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    ik heb een abo!


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Amused schreef:
    ik heb een abo!

    Je bent lief!


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik heb ondertussen 3 delen geactiveerd. Ik hoop dat jullie het leuk vinden.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Amused schreef:
    ik heb een abo!

    Acceptance schreef:
    (...)

    Thankyou.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.