• Ja wie anders dan ik zal dan toch ook weer zo'n soort topic aanmaken.

    Het nieuwe seizoen van Spuiten & Slikken is spraakmakend van start gegaan. Afgelopen zondag was tv-coryfee Irene Moors te gast, die zich een pikante uitspraak in de categorie slikken liet ontvallen. In de tweede aflevering aankomende zondag blikt Spuiten & Slikken vooruit op Nationale Hoerendag, een feestdag die BNN in het leven heeft geroepen op 15 maart. “Het leven van een hoer gaat niet altijd over rozen. Dus verdienen ze een bloemetje”, motiveert de omroep zijn actie.

    In Spuiten en Slikken peilt Manuel Broekman alvast of de meiden er zin in hebben. Hij gaat langs op de Wallen om bossen bloemen uit te delen en geeft het goede voorbeeld bij een van de dames op de kamer.

    Manuel: “Natuurlijk willen hoerenlopers deze hardwerkende vrouwen vooral nemen, maar op de Nationale Hoerendag is het juist de bedoeling iets te geven. Het doet er eigenlijk niet toe wat, als je jouw favoriete dame maar een onvergetelijke dag bezorgt!”

    BRON


    *insert philosophical cringe expression here*

    Haha :'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Beetje overdreven?
    En las ik nou net ook in reactie dat er een Pi dag is?
    Holy shit.

    Mensen, hoe het gewoon bij de feestdagen enzo.
    Nationale dagen hebben zo toch geen betekenis meer?
    Straks is het van;
    Ja, vandaag is het natione appel dag.
    Oeh en morgen nationae bananendag, dan neem ik wel een banaan mee naar school.
    Jaaaaa, en overmorgen op natione all-star dag trekken we onze allstars aan!

    Wtf? Kom op mensen, het moet niet gekker worden.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    @SoulEater: Maakt het dan werkelijk zoveel uit :P? Het heeft inderdaad geen betekenis, dus zal het niet veel impact hebben, dus hoeft niemand zich zorgen te maken over het feit dat het toch geen betekenis heeft. Immers wordt er toch niets aan gedaan :)


    Life is hard and then we die

    Dat kan gewoon niet hè!
    Het is vandaag al nationale Pi-dag.... *pruilt*


    #WWED - What Would Emma Do?

    Of was dat een andere dag....

    BRAINPAIN


    #WWED - What Would Emma Do?

    SoulEater schreef:
    Beetje overdreven?
    En las ik nou net ook in reactie dat er een Pi dag is?
    Holy shit.

    Mensen, hoe het gewoon bij de feestdagen enzo.
    Nationale dagen hebben zo toch geen betekenis meer?
    Straks is het van;
    Ja, vandaag is het natione appel dag.
    Oeh en morgen nationae bananendag, dan neem ik wel een banaan mee naar school.
    Jaaaaa, en overmorgen op natione all-star dag trekken we onze allstars aan!

    Wtf? Kom op mensen, het moet niet gekker worden.

    Het is vandaag ook nationale hou-je-ongestelde-uitspattingen-voor-je dag. :')


    *insert philosophical cringe expression here*

    Dat is wel waar, maar de laatste tijd maken ze voor alles een dag en bij de meeste doen ze er dus wél iets aan --''
    Gaan ze ops traat folders uitdelen ofzo en komt het op het nieuws -zucht-
    Allemaal een beetje te veel van het goede, want soms bedoelen ze het goed hoor, maarja.. Dat vind ik dan weer.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    ROSEISHOT schreef:
    (...)
    Het is vandaag ook nationale hou-je-ongestelde-uitspattingen-voor-je dag. :')


    Wat een humor.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik vind het wel goed, zolang ze de dag maar gebruiken om iets aan gedwongen prostitutie te doen. En niet om te vieren dat er hoeren zijn, ofzo.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Typisch voor jou om zo'n topic aan te maken. :Y)

    ROSEISHOT schreef:
    (...)
    Het is vandaag ook nationale hou-je-ongestelde-uitspattingen-voor-je dag. :')


    Life is hard and then we die

    SoulEater schreef:
    Beetje overdreven?
    En las ik nou net ook in reactie dat er een Pi dag is?
    Holy shit.

    Mensen, hoe het gewoon bij de feestdagen enzo.
    Nationale dagen hebben zo toch geen betekenis meer?
    Straks is het van;
    Ja, vandaag is het natione appel dag.
    Oeh en morgen nationae bananendag, dan neem ik wel een banaan mee naar school.
    Jaaaaa, en overmorgen op natione all-star dag trekken we onze allstars aan!

    Wtf? Kom op mensen, het moet niet gekker worden.

    Pi dag is maar een keer :'D; Dat is op 14 maar 2019 als ik me niet vergis ofzo :'D. Omdat je dan 3.1719 ofzo krijgt, en dat het getal pi eigenlijk is :'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    PUKKELxDING schreef:
    (...)


    ;$$$


    *insert philosophical cringe expression here*

    Haha, dat had ik al gezien bij Spuiten & Slikken. Geniaal! :Y)


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.