• Dus, ik heb wat rollen nodig. (:

    Nodig:
    - Een meisje, liefste met zwart haar en blauwe ogen.
    - Een jongen, ook wel 'pretbederver'
    - Directeur van het tehuis
    - Mysterieus meisje

    Het verhaal speelt zich in het verleden af, dus er komen geen high-tech dingen in, ofzo. (':

    Naam en achternaam:
    Leeftijd:
    Karakter en/of bijzondere karaktertrekjes/eigenschappen:
    Foto:


    Okéé, jullie doen mensen allemaal te oud. (':
    De hoofdspeler is 15 jaar.. (:

    [ bericht aangepast op 16 maart 2011 - 18:17 ]


    your eyes are like stars in the night.

    Ohja, als je de verhaallijn wilt weten voordat je je wilt inschrijven moet je het even zeggen. (krul)


    your eyes are like stars in the night.

    Naam en achternaam:Lyona Lumaire
    Leeftijd: 16 jaar
    Karakter en/of bijzondere karaktertrekjes/eigenschappen:Lyona is een spontaan en vriendelijk meisje. Ze is een allemans vriendje, maar absoluut niet op haar tenen getrapt. ze komt altijd op voor haar vrienden, maar zoekt niet graag ruzie. Verder is ze erg nieuwsgierig, en probeerd altijd een oplossing voor iets te vinden.
    Foto:Lyona Lumaire

    [ bericht aangepast op 17 maart 2011 - 19:03 ]

    Poseidon schreef:
    Ohja, als je de verhaallijn wilt weten voordat je je wilt inschrijven moet je het even zeggen. (krul)


    Ik wou haar eerst een andere naam geven. maar omdat het in het verleden afspeelt, heb ik haar maar lyona genoemd. je mag het wel veranderen als je wilt :Y)

    Argh I hate you! Ik zoek ook zo'n verhaal. Mwuh. Ik neem wel een rol, maar mag ik dan idd de verhaallijn weteeeen? ^^


    everything, in time

    Naam en achternaam:bree tanner(ja ik weet het lekker orgineel)
    Leeftijd: 16jaar
    Karakter en/of bijzondere karaktertrekjes/eigenschappen:
    Foto:


    .als het kan mag ik dan Mysterieus meisje zijn?


    Pumped. Yeah I'm so friggen' pumped

    Naam en achternaam: Brandon Evans
    Leeftijd: 25 jaar
    Karakter en/of bijzondere karaktertrekjes/eigenschappen: Brandon is een echte bad boy, hij houd van criminele activiteiten en hij doet graag stoer. Meisjes zijn dol op hem, maar zelf houd hij niet zo van aandacht. Ook zoekt hij graag gevaren op, en houd hij wel van een gevecht. Hij is mysterieus, spontaan, en arrogant.
    Foto: Brandon

    /pretbederver/

    [ bericht aangepast op 15 maart 2011 - 20:18 ]


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    Pretbederver xD


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Ohja, pikkies. Ik heb ook nog een naam voor de hoofdpersoon nodig! Het is een jongen. (:


    your eyes are like stars in the night.

    Naam en achternaam: Daniel Charles Gryfter.
    Leeftijd: 16 bijna 17
    Karakter en/of bijzondere karaktertrekjes/eigenschappen: Muciaal zonder opleiding ofzo, spontaan, slim, nonchalant, nuchter, grappig, kan ook lief zijn.
    Trekje: Voor hij gaat slapen moet hij 1 keer comptine d'un autre été spelen anders mag hij van zichzelf niet slapen het zelfde geld voor de ochtend.
    Foto: foto

    [ bericht aangepast op 18 maart 2011 - 14:12 ]

    Poseidon schreef:
    Ohja, als je de verhaallijn wilt weten voordat je je wilt inschrijven moet je het even zeggen. (krul)


    ja mag ik die weten?? (flower)

    Ik heb denk ik nog wat meer rolletjes nodig voordat ik mijn keuze ga maken. -HINTHINT- (krul)


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    Ik heb denk ik nog wat meer rolletjes nodig voordat ik mijn keuze ga maken. -HINTHINT- (krul)


    oehh tell me :D

    Meweeh, ik zou nog invullen! Komt eraan!:3


    everything, in time

    SofieShan schreef:
    (...)

    oehh tell me :D

    Ja wacht even, ik ben even bezig. (':


    your eyes are like stars in the night.

    Naam + achternaam: Lisa Jones.
    Leeftijd: 17.
    Iets met eigenschappen (haha): Stil, maar wordt losser als je haar kent. Soms een beetje raar op sociaal gebied, omdat ze niet goed met andere mensen om kan gaan. Al helemaal niet als ze van het andere geslacht zijn. Ze is als de dood voor.. tja, vrijwel alles. Water, vuur, dieren, viezigheid, donker en ga zo maar door. Wel is ze heel aardig en, als je haar wat beter leert kennen, zul je merken dat ze ook heel goed naar je kan luisteren, hoewel ze bijna niet praat. (Of wel, ik weet niet wat jij in gedachten hebt, anders moet je dat maar schrappen.:3
    Foto:



    Pft, het is moeilijk iemand te vinden met zwart haar en blauwe ogen die ook mooi is!:'D


    everything, in time