• En nu ga ik dus crashen. (nerd)

    Nee oké, dat niet. Maar het is wel vervelend. Ben al de hele week echt goed ziek en ontzettend moe. Overdag val ik steeds in slaap, maar 's avonds lukt het me dan weer niet te slapen.
    Gister wilde ik even buiten zitten, na 5 dagen. Het was toen echt heerlijk weer dus ik stroopte mijn broek wat omhoog, zodat het niet zo warm was. Zaten heel mijn benen onder de rode.. tja, ik weet niet hoe je het moet noemen. Ik heb een foto, maar zet een link neer, het kan er misschien een beetje onsmakelijk uitzien. Dit dus. (Ah, mijn benen lijken daar dik.)

    Ik voel me zo brak, joh. Vandaag op en neer naar het ziekenhuis gereden. Het was te lang om er te blijven zitten, dus gingen we naar huis zodat ik weer even kon slapen en dan moesten we weer terug.

    Iemand van jullie ook een virus gehad en hoe lang duurde het voor je er vanaf was?(cat)


    everything, in time

    wejo da's echt niet meer gezond ;o!
    Heel veel beterschap!

    Autsj, dat is niet zo leuk nee.
    ~Ik heb geen idee.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Jeukt dat gedoe op je been?
    Want ik lees op internet dat je dan mss last hebt van een schimmelinfectie. Maar ik wil je niet bang maken hoor! Het kan ook net zo goed niets zijn.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    De rode vlekken zijn nou ja, niet normaal, maar volgens mij niets op je zorgen over te maken. Als ik namelijk naar mijn benen kijk heb ik dat ook, maar heel wat minder erg. Misschien komt het omdat je ziek bent dat het erger lijkt?
    Sterkte meid!


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Maryland schreef:
    Jeukt dat gedoe op je been?
    Want ik lees op internet dat je dan mss last hebt van een schimmelinfectie. Maar ik wil je niet bang maken hoor! Het kan ook net zo goed niets zijn.


    Niet constant, soms jeukt het inderdaad. Maar dat hoort ook bij een virus, wat jij zegt, kan ook. Maar het steekt soms, daarom gaan ze o.a dat in het ziekenhuis onderzoeken. (:


    everything, in time

    Clueless schreef:
    De rode vlekken zijn nou ja, niet normaal, maar volgens mij niets op je zorgen over te maken. Als ik namelijk naar mijn benen kijk heb ik dat ook, maar heel wat minder erg. Misschien komt het omdat je ziek bent dat het erger lijkt?
    Sterkte meid!


    Dankjewel. :3

    En nee, want ik heb dat normaal nooit. Ik heb wel een droge huid, dus mijn benen zijn nooit echt egaal, maar dit zat er nog nooit.:'D


    everything, in time

    Die vlekken zijn niet ernstig. Ik krijg dat ook altijd nadat ik heel lang niet in de zon ben geweest. Als ik dan meteen volop in de zon ga zitten krijgt mijn huid daar de eerste keer een beetje last van. Gewoon een tijdelijke zonne allergie is dat ofzo. Dat kan inderdaad ook steken.

    [ bericht aangepast op 9 april 2011 - 19:12 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik had vorige week een virus, ben nu weer beter (': een weekje uit geziekt.
    Maar die vlekken zijn niet erg, dat is wanneer je het warm hebt, ik heb dat continue omdat ik zo'n vreemde ziekte heb, maar dan in het paars^^


    We're hiding behind skin that's too tough

    Beterschap Marleentje
    (flower)
    Ik kom wel chocola brengen als je wilt.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Omg? Die vlekjes heb ik altijd als ik gedoucht heb, of als ik het koud heb ooo:

    Beterschap!


    Alleen maar tranen van geluk

    beterschap(flower)


    Shoganai i ne~

    Junns schreef:
    Beterschap Marleentje
    (flower)
    Ik kom wel chocola brengen als je wilt.


    Nee, daar krijg je puistjes van. Die heb ik genoeg. (nerd)

    Kom maar naar de tiny jij!


    everything, in time