• ja ik haat haat haat het enige voordeel is dat ik daarna EINDELIJK dierenverzorging kan gaan doen.

    maar ik heb dus bijna geen tijd voor Q
    ik zit continu Huiswerk te maken, alleen op woensdag (soms) en het weekend heb ik hier tijd voor. als ik uit school kom ga ik gelijk aan het huiswerk en ben ik klaar kan ik naar bed en weer naar school )8
    omdat ik maar tot een bepaalde tijd op de computer mag

    wie zit er ook in het examen jaar.

    [ bericht aangepast op 15 maart 2011 - 17:51 ]


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    3 jaar geleden had ik examen jaar (krul)


    -

    Ik zit in eindexamen jaar -5 HAVO-
    Maar ik kan me er echt niet tot toe zetten om te leren, huiswerk maken e.d.
    Respect dat jij dat wel kunt_O_


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik vind eerlijk gezegd de middelbare school leuker dan het vervolgonderwijs. Geniet er nog maar van :')


    Work hard and become a leader; be lazy and never succeed

    Ik zit in het voorexamenjaar, 4 Havo. Volgend jaar dus examen. Ik ga dan denk ik ook dood door de huiswerk..


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    taeyunx schreef:
    Ik vind eerlijk gezegd de middelbare school leuker dan het vervolgonderwijs. Geniet er nog maar van :')


    Wat voor opleiding volg jij dan? (:


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    taeyunx schreef:
    Ik vind eerlijk gezegd de middelbare school leuker dan het vervolgonderwijs. Geniet er nog maar van :')


    ik heb niet zo'n goede start gemaakt en heb slecht contact met klasgenoten.
    niet dat ik gepest wordt ofzo.. maar ik ben Autistische en klas genoten begrijpen mij dus ECHT NIET. (mijn basisschool had dat niet mijn mijn dossier gezet.
    op het MBO kan ik een frisse start maken en daar ga ik zeer zeker gebruik van maken


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Ik, maar ik hoef nog steeds bijna niets te doen _O_


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik zit ook in het examenjaar en ik ga dan MBO Verpleegkunde doen..


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!