• Over 2 weken krijg ik dus een vaste beugel, erg leuk allemaal. : (
    Maar ja ik moet blijven denken aan het eindresultaat. : )

    Heeft iemand nog tips ofzo? Dingen die je totaal niet moet doen als je een beugel hebt?


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Faceless schreef:
    Hoelang moet je hem?

    Bij plaatjes beugel heb je een paar dagen last van je tanden, maar zo erg is een beugel niet bekijk het zo je krijgt er wel mooie tanden voor terug.


    Waarschijnlijk 1,5/2 jaar. : (


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    heb jij een beugel nodig ? ö
    nouja volgens een meisje uit mijn klas kan ze alles, behalve een appel eten. :'D


    Life is a beautiful struggle

    Als je alles gewoon doet, kun je hem altijd laten maken als ie kapot is (cat)


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik krijg er een over drie weken. Dus ja...


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Bangbros schreef:
    heb jij een beugel nodig ? ö
    nouja volgens een meisje uit mijn klas kan ze alles, behalve een appel eten. :'D


    Ja, mijn snijtanden staan tever naar voren : p


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    ik krijg maandag boven blokjes.. ik heb echt geen idee wat ik wel en niet kan eten:P

    ik eet namelijk heel veel snoep en nu verkondigen mijn broers dat ik geen snoep mag eten:|:|

    maar ik heb geen idee


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Nou, succes ermee, eerste 2 weken kan je niet normaal eten. :') Maar heus, het valt mee. Je kan gewoon alles eten, het ligt eraan of het goed en stevig is vastgezet. Ik zuip nog steeds cola en eet m&m's, dus. Oh, maar ga geen ronde appel afbijten, ik denk niet dat dat zo slim is met een beugel. (:


    wth.

    haha, die van mij mag er al weer uit(krul)

    het valt echt wel mee hoor, eerst dacht ik auuuww maar na een paar dagen voel je hem al niet meer :'D


    today is where the book begins, the rest is still inwritten

    Nou, ik doe nog altijd mijn brood in kleine stukjes. Anders blijft het vast zitten en dat is echt, IEUL! En verder doet het soms pijn als de ortho het draaitje aanspant. Oh, in het begin is het best leuk, maar na een tijdje wil je echt dat dat ding eruit is. Ik moet nog een paar maanden, YES [:

    de eerste week heb je wel wat last en pijn en je zult het een raar gevoel hebben
    best dus geen hard eten eten

    na het aanspannen duurt de pijn maar 2 dagen
    maar je raakt het wel gewend

    alsjeblieft


    Doe je niet anders voor om er bij te horen want dan ben je niet jezelf

    Ik moet er ook een, maar bij mij is het niet echt nodig.
    Wel is het nodig dat ze mijn kaken recht gaan zetten in een operatie...
    Maar daarvoor wil de orthodontist me nog een beugel aansmeren. Dacht het niet.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Denk maar aan het resultaat die je daar van zal krijgen :Y)
    maar ik heb zelf nooit een beugel gehad, dus ik weet niet hoe het voelt :x


    As travars

    Oja toen ik hem net kreeg kon ik niks kauwen want dat deed pijn, maar je raakt er wel aan gewend haha.


    -

    Niets ergs aan! D:
    Aanrader: Drink de eerste 5 uur geen cola. Dan kan er nog wel eens een slotje uitvallen (als je slotjes krijgt). Verder, no problemo's! (<- emo's. Lawl. InSideJoke)


    We Are Slaves Of The Night - Darren Shan

    Oh, ik krijg over twee maanden ook zo'n ding. Zal allemaal vast wel meevallen :-D


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'