• Hey
    Voor tekening moeten we een paar gevoelens tekenen. Abstract, dus zonder herkenbare vormen.
    Maar ik heb geen idee hoe je sommige uitbeeld. Ik heb vooral moeite met genieten en het verschil tussen woede en haat(die twee lijken heel erg op mekaar nu).
    Het moet in zwart/wit en in kleur, en het mag niet saai zijn. Dus met kleurverschillen en licht/donker en zo.
    Heeft iemand misschien tips/ideeën?
    Dank je


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Haat is ééntonig en kun je dus uitbeelden in zwartwit.
    Woedde is fel en apart en kun je dus uitbeelden in een felle kleur.


    Let it come and let it be

    CountMeIn schreef:
    Haat is ééntonig en kun je dus uitbeelden in zwartwit.
    Woedde is fel en apart en kun je dus uitbeelden in een felle kleur.

    Het moet beide in zwart/wit en kleur.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik zou woede uitbeelden als iets rood en haat als bruin, persoonlijk. Je zegt dat het abstract moet zijn, dus als ik even nadenk, zou ik persoonlijk met wasco's in de breedte gaan werken.


    Has no one told you she's not breathing?

    Ik zou woede als felle strepen met donkere schaduwen afbeelden en haat kalmer.


    Your make-up is terrible

    Verdriet kan je tekenen als stromend water, in het lichtblauw dus. En energie iets als vuurwerk-achtig.


    If we had not a soul, music would have created it.

    bij genieten moet ik denken aan de kleur groen ofzo..

    bij woede meer aan een uitbarsting enzo.. rood oranje enzo.

    en bij haat meer rustiger en donkerder ofzo.. zwart rood bruin ofzo.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Padalecki schreef:
    Verdriet kan je tekenen als stromend water, in het lichtblauw dus. En energie iets als vuurwerk-achtig.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    ik zou woede rood/oranje-achtig maken en haat zou ik heel donker maken met ergens in het vlak 1 licht puntje (dus het gehate iets) ;x

    Bedankt iedereen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Dat zou ik dus echt niet kunnen. :'D


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Nee sorry hier kan ik je niet echt mee helpen, ik vind het zelf best wel moeilijk.. :$

    Abstract heeft vaak geen direct herkenbare vormen, maar je kunt er nog steeds genoeg in verwerken.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Yarilo schreef:
    Abstract heeft vaak geen direct herkenbare vormen, maar je kunt er nog steeds genoeg in verwerken.

    Hoe bedoel je?
    Ik mag wel vormen gebruiken, ze mogen alleen nergens op lijken. Zo mag ik wel een vierkant gebruiken maar geen dobbelsteen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Twee golven die botsen? Idunno dude.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Woede is meer een uitbarsting, iets dat zomaar op je afkomt, iets wat je overkomt. Het is iets... onduidelijks. Druk.
    Haat is niet perse woede. Haat is iets constants, iets wat een reden heeft. Het heeft een bepaalde rust, het is een duidelijkheid. Het is iets wat dichtbij liefde staat, want vaak heb je wel van iemand gehouden.


    Life is hard and then we die