• heeft iemand dat ook? foute mentors ik dacht dat mentors je altijd moeten motiveren en stimuleren maar het lijkt eerder alsof iedere mentor je demotiveert hier in ieder geval wel :S


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    Bij mij niet, mijn mentor is echt zo aardig.

    Mijn mentor helpt mij altijd (:


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    hm...ik vind mijn mentor een beetje eng ja
    je moet maar geluk hebben daarmee -,-


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    dan ben ik dus de enigste de meeste leraren ook al bij ons xD


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    Mijn mentor gaat tijdens zijn Duitsles -hij geeft ook Duits aan ons- een heel dramaverhaal houden over Japan en dan op het eind 'MAAR NIET IN PANIEK RAKEN, HOOOOOR!' Gosh, vreselijke man.


    wth.

    Mijn leraren zeuren ook altijd dat we niet ons best doen en blabla. Maar dat doen ze al 4 jaar dus ik ben het wel gewend.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Myn mentor op middelbare haat me:Y).
    Op andere scholen zijn ze wel aardig, alleen die heten geen mentoren.


    Childhood Is Like Being Drunk. Everyone Remembers What You Did, Except You.

    ben het onderand wel gewend ja maar bij een opleiding is het anders. dan zeggen ze je meteen in je gezicht weet je zeker dat de opleiding geschikt voor je is kun je niet beter stoppen je bent niet geschikt bla bla enzo dat noem ik nou geen motivatie xD


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    Ik heb een klastitularis die me niet mag, telt dat ook? (krul)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    justjeff8d schreef:
    ben het onderand wel gewend ja maar bij een opleiding is het anders. dan zeggen ze je meteen in je gezicht weet je zeker dat de opleiding geschikt voor je is kun je niet beter stoppen je bent niet geschikt bla bla enzo dat noem ik nou geen motivatie xD


    Nja, op myn opleiding doen ze wel aardig, alleen ze zyn wel negatief ookal doe je het goed. Net te weinig studiepunten en je krijgt een hele preek. Myn middelbaare school mentor is de duivel, die krijkt je helemaal af, en haat je.


    Childhood Is Like Being Drunk. Everyone Remembers What You Did, Except You.

    ja dat telt ook ja precies bij mijn oude middelbare school leraren gevne nergens iets om ( de meeste dan )


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    Ja ik heb ook altijd vervelende metoren gehad. Ik had de 1e 2 jaar een mentor die heel erg aardig was, hij kocht altijd nog iets voor ons van zijn eigen geld (bijvoorbeeld een macflurry als we naar de macdonalds gingen), alleen hij stonk en kon geen mensen helpen en orde. Toen kreeg ik 2 mentoren. Ze waren allebei onaardig en ik had toen ook een kut jaar dus dat was echt heel vervelend. En nu heb ik een mentrix en die wil je vriendin zijn:S Gaat ze allemaal dingen vragen die zij niet hoeft te weten, bijvoorbeeld of je een vriendje hebt en als je die niet hebt waarom niet en of je er 1tje wilt. Dus ja tot nu toe zijn mentoren bij mij geen succes en ze hebben me al helemaal niet gemotiveerd!

    [ bericht aangepast op 15 maart 2011 - 22:30 ]

    Mijn mentor is nogal raar, en kan soms behoorlijk chagrijnig zijn.
    Verder geeft ze wel goed Nederlands, maar ze blijft raar.

    bij jullie dus ook al mentoren hebben geen verstand van hun vak :S


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    Mijn klastitularis is wel tof, maar gedraagd zich niet als een klastitularis. >.<


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury