• Academy Award nominee Jennifer Lawrence has landed the coveted lead role in Lionsgate's new franchise "The Hunger Games," TheWrap has learned.

    The role caps a meteoric rise for the 20-year-old actress, who was barely known to the public a year ago when she came to prominence in a tiny film at Sundance 2010, "Winter's Bone."

    Ik begrijp het niet helemaal maar overal staat dat ze is gekozen. Voor degen die niet weten wie Katniss is: Katniss is de hoofdrolspeelster in de hongerspelen die in 2012 zal uitkomen.

    Maar wat denken jullie? Is ze goed genoeg. is ze niet te oud? Persoonlijk ben ik helemaal niet tevreden en eigenlijk best wel kwaad. Ik had zat personen in mijn hoofd die ik als Katniss wou maar Jennifer zat daar niet tussen (ook omdat ik haar niet ken)

    Ze is blond ;o.
    Ik ken haar btw ook niet ;s.
    En 20 is best wel een beetje oud..
    Maar ik ken er niet dus ik kan er eigenlijk niet over oordelen of ze goed is of niet.
    Ik ben wel benieuwd (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ze is wel oud, maar ze ziet er veel jonger uit. Ik neem aan dat ze haar haar gaan verven en stijlen en dan zou het wel kunnen. Al had ik een compleet ander persoon verwacht als Katniss..


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Trouwens, het zijn nog gewoon geruchten. Lionscate heeft het nog niet bevestigd.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ze moeten haar haren dan wel verven en stijlen, want anders vind ik het jammer van de personage, Katniss. Ze ziet er opzich niet zo oud uit... Ik ben echt benieuwd wie ze als Peeta nemen, of is dat al bekend? -komt er nu ook pas achter dat er een film van komt, faal-

    Ik ken haar niet en ik heb de boeken ook nog niet gelezen, dus ik weet niet of het bij elkaar past. 8D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Loveless schreef:
    Ze moeten haar haren dan wel verven en stijlen, want anders vind ik het jammer van de personage, Katniss. Ze ziet er opzich niet zo oud uit... Ik ben echt benieuwd wie ze als Peeta nemen, of is dat al bekend? -komt er nu ook pas achter dat er een film van komt, faal-

    op imdb.com staat Alex Pettyfer (rumored) achter Peeta

    Ik ken haar niet, maar ik kan er wel mee leven. Ik was alleen echt boos geworden als ze Kirsten Stewart hadden gekozen. ><


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik ben nu juist kwaad. Ik had liever Kaya Scodelario of Hailee Steinfield gehad.

    Ten eerste wist ik nog helemaal niet dat ze de Hongerspelen gingen verfilmen. Ikheb gister pas het laatste deel uitgelezen (:
    Ten tweede vind ik haar helemaal niet op de Katniss in mijn hoofd lijken. Die Jennifer ziet er veel liever uit...


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Courtesan schreef:
    Trouwens, het zijn nog gewoon geruchten. Lionscate heeft het nog niet bevestigd.

    Nu is het bevestigd.

    het zijn geruchten, ik heb al een poster gevonden op het internet en dat is totaal niet dat meisje ;$


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Als ze haar haren verven kan het nog wel wat worden. Ik wacht tot ik haar acteerprestaties zie voor ik begin te klagen (;


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Square schreef:
    Ik ken haar niet, maar ik kan er wel mee leven. Ik was alleen echt boos geworden als ze Kirsten Stewart hadden gekozen. ><

    Ik ook!
    Twintig jaar is ook oud, maar ik stel me voor dat ze haar best jonger en Katniss-achtiger kunnen laten lijken, dus ik ga nu nog niet oordelen. (:

    En ja, die Jennifer ziet er inderdaad wel een beetje te lief uit voor Katniss. x'D

    [ bericht aangepast op 20 maart 2011 - 13:36 ]


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Een blonde beauty stelde ik me nou ook niet helemaal voor bij Katniss. Ze zou zoiezo donker haar moeten hebben. Ik hoop trouwens dat de film een beetje goed word, het boek vond ik geweldig, dus dan heb je vaak dat de film tegen kan vallen.


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Loveless schreef:
    Ze moeten haar haren dan wel verven en stijlen, want anders vind ik het jammer van de personage, Katniss. Ze ziet er opzich niet zo oud uit... Ik ben echt benieuwd wie ze als Peeta nemen, of is dat al bekend? -komt er nu ook pas achter dat er een film van komt, faal-


    Quiet the mind, and the soul will speak.