• Jaa, er zijn tegenwoordig echt heel erg veel Draco Malfoy storie's,en ze worden ook steeds Populairder onder de lezers :3 Niet dat dat erg iis, want ik vind ze super leuk, maar sinds wanner is iedereen zo een fan van Draco, gheghe?
    Gewoon Nieuwsgierig 8D


    Wear a necklace of rope, side by side with me

    oke ik ben altijd in vlagen ergens fan van, Justin bieber ; altijd.
    tom kaulitz ; als ik er zin in heb.
    Draco malfoy ; toevallig op dit moment weer ?
    maarik was vorig jaar ook weer helemaal fan van hem,
    en het begin van toen ik op quizlet zat was ik er ook helemaal obsessed door. :'D


    Life is a beautiful struggle

    Innocences schreef:
    Uh, nou ik was vanaf het begin toen er nog niets een heel veel DM story's waren al fan. En ik had er toen al een paar story's die nu inmiddels geinactiveerd zijn.. dus ik kende hem al vanaf het begin haha.


    Hope goes lost but never dies.

    Omdat Draco geweldig is. Hij heeft een interessant leven, vind ik. Hij moet alles alleen afhandelen, en heeft het volgens mij echt zwaar in een familie zoals de Malfoys. Harry die krijgt weer van alle kanten hulp, Draco niet?
    Maar ik denk dat je over Draco meer originele dingen kan schrijven, dan over Harry. :$

    [ bericht aangepast op 26 maart 2011 - 21:31 ]


    If everything's embarrassing, then you're never gonna have fun.

    Ik denk dat Draco nooit dooddoener had moeten worden (koester dit moment, alsjeblieft), omdat hij er te zwak voor was. Misschien had hij eerst een speciale training kunnen doen, maar het moet ongelooflijk bedrukkend zijn voor het arme joch.


    Hackers suck - and so do you, assh*le

    Devonne schreef:
    Omdat hij schattig is en je een goede verhaallijn rondom hem kan maken. (:


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Innocences schreef:
    (...)
    Ooohke, juist hele goede woordkeuze! Ook lekker aardig :D


    Beter dan Harry Potter moet dood ofzoiets.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Sneijder schreef:
    Ik vond hem altijd al de leukste jongen van Harry Potter, al sinds ik nog heel jong en klein was. Ik hou van arrogante, bekakte jongens die op andere neerkijken dus daarom was het voor mij niet moeilijk om Draco geweldig te vinden.


    Life is a beautiful struggle

    Alles beter dan Justin Bieber. En Draco is gewoon leuk.

    Ik vond Draco van begin af aan al geweldig. Ik ben al fan sinds mijn zevende ofzo? :3


    Long Live the Reckless and the Brave.

    Omdat Draco cute is *zwijmel*. Draco zelf is eigenlijk best een watje (eerst schreeuwen dat je Dumblie gaat vermoorden en het dan niet eens doen), maar voor de rest is ie great (H)


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Eerst vond ik hem lelijk, maar nu vind ik hem nogal .. sexy (:


    Save me from myself.

    Ik vind hem gewoon het interresants,
    Ik denk dat iedereen het nu wel gezien heeft met de lieve, goede dappere potter!

    Misschien helpt het ook mee dat Scorpius na de boeken gewoon wat mij betreft ook de hoofdpersoon is!
    En Tom is natuurlijk gewoon ook nog eens een lekkerding.


    The Life Is Just Like Art.... You Can make It !

    Ik ben met Harry Potter begonnen toen ik zes was. Eigenlijk had ik toen een beetje een crush op Harry himself, maar Draco vind ik toch een stuk leuker.
    Het is denk ik meer Tom Felton (die hem speelt) die ons aantrekt, omdat hij gewoon een spontane jongen is.


    Hackers suck - and so do you, assh*le

    Vroeger vond ik hem lelijk, irritant en arrogant, maar nu as sexy as hell!!!(krul)
    I mean, look at this:


    Iiiieeehhh!!!:9~


    "Son when you grow up, will you be the savior of the broken, the beaten and the damned?"