• Ook al botert het al een tijdje niet meer tussen Miley en haar vader Billy Ray Cyrus, haar moeder ligt haar anders wel na aan het hart. Toen een paparazzo met zijn camera tegen mama Tish aanstootte, ging Miley als een razende gek tekeer.


    Miley en Tish zaten in het 'California Chicken Cafe' toen een paparazzo hen in de smiezen kreeg. Op het moment dat het duo naar buiten stapte, liep het helemaal mis: de fotograaf stootte met zijn camera tegen Tish aan waarop Miley helemaal door het lint ging.

    De tienerster dreef de fotograaf letterlijk in een hoekje terwijl de onfortuinlijke man (die overigens helemaal de kluts kwijt was) zich hopeloos probeerde te verdedigen. Dat Miley van wanten weet werd al gauw duidelijk: "Don't you ever do that again. You just almost hurt my mom. Don't you ever think about it!" luidde het.


    Doe je niet anders voor om er bij te horen want dan ben je niet jezelf

    Tranquillity schreef:
    Misschien was het een beetje overdreven. Maar sommige paparazzo kunnen beroemden ook nooit met rust laten. Het gaat er soms wat over. Dus ze mogen wel een keer een uitbrander krijgen


    Turn it up! *

    Pff, dramaqueen Miley. Paparazzi is gewoon de mindere kant van het beroemd zijn, het gaat eigenlijk over niets dat ze die vent zo aanvalt hij raakte haar moeder amper, als hij haar nou echt een dikke duw gaf of zo had ze nog een echte rede om zo tekeer te gaan.


    Everything is worse without music.

    Fail :'D


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    wajooh dikke lol!

    Reducio schreef:
    Ik vind Miley Cyrus zoiezo een raar wijf (krul)

    Die paparazzo moet toch ook zijn brood met iets verdienen?


    Olive

    Uhm.... wat is het doel van het stukje? Het is zeker uit het Amerikaans vertaald, want hij is weer eens overdreven


    Today will be Girl's Day party with you~

    PUKKELxDING schreef:
    Euh, okey... Beetje overdreven, maar ik kan het ook wel begrijpen.


    Alleen maar tranen van geluk

    PUKKELxDING schreef:
    Euh, okey... Beetje overdreven, maar ik kan het ook wel begrijpen.


    ik vind het niet echt overdreven. Moet je maar eens nagaan dat je dan nooit meer een rustig momentje hebt. En stel je hebt een vriend (hij is zelfs homo) en hij komt eens langs in je huis, en een roddelfotograaf ziet dat. "KRIJGT MILEY CYRUS BABY VAN ...."?! zie je dan morgen overal.

    En ze kiezen er zelf voor, maar uiteindelijk als je maar altijd belaagt wordt, en dan wordt ook nog iemand die na aan je hart ligt ook nog es bezeerd, dan zou ik zelf die camera man in een vuilnisbak smijten (cat)(nerd)(krul)


    Ligt and Darkness are both very different..

    Inglourious schreef:
    Ik begrijp haar wel. Ze is sowieso gewoon een tiener. Tieners willen zich gedragen als tieners. Ze wordt geen moment met rust gelaten, en die kerel liep aardig hard tegen haar moeder aan. Ik denk dat we, als we haar waren geweest, allemaal wel zo'n moment zouden hebben gehad. Uiteindelijk.


    & Wat lief dat ze haar moeder zo beschermt! o.o <3


    We accept the love we think we deserve.