• Heyhey :'3

    Ik zoek goede fanfictions van Niall Horan, maakt niet uit wat voor een genre. Hij moet wel een beetje orgineel zijn, haha ^^
    Ook zoek ik fanfictions van een 'Dark' Niall :3

    1 Dingetje wat ik niet wil zijn bromances :'$.

    Ik ben btw ook opzoek naar een fanfictie die ik ooit hier op Q gelezen heb, ik kan hem niet meer vinden misschien weten jullie welke story het is. Het gaat over een meisje dat gaat werken bij een gevangenis, ze moest geloof ik met hun praten. Niall,zayn en geloof ik Harry zitten ook in de gevangenis. Verder weet ik het niet echt meer :'$

    Hopelijk kan iemand helpen, haha.

    Xx


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    U bent aan het juiste adres.


    Searching heavens for another earth

    Ik weet niet of je het wat vind, maar je kunt bij mijn story even kijken. When I Met You || Niall Horan


    “A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Rated H for Horan - One Direction

    [ bericht aangepast op 15 mei 2013 - 16:22 ]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Where's that uncle rape story?


    No growth of the heart is ever a waste

    Hashirama schreef:
    Where's that uncle rape story?


    Dat is Rated H for Horan. c:

    [ bericht aangepast op 15 mei 2013 - 16:52 ]


    Searching heavens for another earth

    http://www.quizlet.nl/stories/115596/just-one-wish-one-direction/

    [ bericht aangepast op 16 mei 2013 - 18:04 ]


    Kawaii ^w^

    ik heb even tussen mijn abo's gekeken. geen idee of het bromanche is

    The British secret service MI6 - Niall James Horan - Niall is dan een geheim agent echt super leuk
    She's my sister|| Niall Horan - gaat meer over de 'zus' van Niall enz.
    You can't make me better - Niall Horan - over iemand met een ziekte en 1D ontmoet
    My 1Daydream || Niall Horan - geen idee waar die over gingXD

    Ik zelf schrijf sa's voornamelijk van Niall maar ik denk niet dat dat is wat je zoekt klik voor meer stories op genre gesorteerd voor je


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kijk bij de stories van HarrysWife zij heeft een complete story van niall horan en is nu bezig met deel 2.
    Het is echt een aanrader, heeft ook veel in de top gestaan!!


    The best way to make your dreams come true is to wake up!

    I'll never love you - one direction


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Ik heb wel een idee voor een nieuwe Niall story, maar ik denk niet dat die er snel zal komen. Verder heb ik niet echt Niall story's behalve losing memories.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    ehm, deze gaat niet alleen maar over Niall. maar wel veel (:
    Rock Me || One Direction


    night thinking, day dreaming

    Oh ik weet de story die je zoekt.

    The boy behind the bars. - Niall Horan.

    misschien kan je deze eens lezen, het gaat wel niet de hele tijd over niall, maar hij komt er wel vaak in voor: http://www.quizlet.nl/stories/115180/friends-and-boyfriends--harry-styles/
    Ik zeg het maar even, maar in het begin gaat het wel over een meisje dat kanker heeft (misschien ligt dit gevoelig)


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Sempra schreef:
    Oh ik weet de story die je zoekt.

    The boy behind the bars. - Niall Horan.


    Bedankt! :'D


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Btw, de rest ook bedankt :'] binnekort ga ik wel een kijkje nemen. ;']


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.