• Het is nooit goed met wat ik eet. Me moeder en me zus die blijven zeiken. Eet ik normaal dan is het Imen je eet te veel. Eet ik minder Imen je heet nog steeds veel. Eet ik bijna niks meer is het weer Imen je eet te weinig. Het is echt noooit goed ze hebben altijd kritiek over mijn lichaam.
    Hebben julliee ook zulke moeders/zussen ?

    Aaaah :( Wat vervelend!!! Nee die heb ik gelukkig niet maar heb je wel eens gevraagd waarom ze dat zeggen??


    I'm a lover, not a fighter. But I fight for what I love!

    mijn moeder zeurt meestal over dat ik gezonder moet eten, mijn zus, tja. mijn zus.. die pikt van mijn eten. (:


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    ik heb daar geen last van,gelukkig!


    It's going to be difficult, but not impossible.

    loveer schreef:
    Aaaah :( Wat vervelend!!! Nee die heb ik gelukkig niet maar heb je wel eens gevraagd waarom ze dat zeggen??

    Altijd als ze het zeggen. Begin ik te schreeuwen dat ze erover moeten ophouden en dat ik het niet leuk vind. En toch blijven ze zeiken

    oehw! das egt klote als mensen dat zeggen. eet gew normaal dan eet je niet te veel en niet te weinig en laat ze lkkr zeike/of je zegt ook een keer zoiets terug. ;D
    ik heb ze ook niet ;D


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Ja, ik ken dat...


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Misschien moet je rustig met ze gaan praten. Schreeuwen helpt over het algemeen niet zo. Vraag zo rustig mogelijk waarom ze dat vinden. Laat ze het uitleggen en als je het er niet mee eens bent, dan zeg je dat. Als je dan ook uitlegt dat je het erg vervelend vindt en je wilt dat ze stoppen, want je bent het er toch niet mee eens, dan helpt dat misschien.
    En als dat niet helpt dan zou ik zodra ze dat zeggen met eten en al weglopen:Y)


    To live would be an awfully big adventure

    Socrates schreef:
    Ja, ik ken dat...


    We accept the love we think we deserve.

    Nee, godzijdank niet.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Nee, mijn moeder zeurt niet over eten, maar over school ¬¬


    ONLY SEVEN LEFT <3

    iloveminke schreef:
    mijn moeder zeurt meestal over dat ik gezonder moet eten, mijn zus, tja. mijn zus.. die pikt van mijn eten. (:


    I am an idiot, I move.

    Die van mij zegt continue dat ik moet afvallen. Na dat tien keer gehoord te hebben is de lol er ook wel vanaf :]


    No growth of the heart is ever a waste