• Ik heb besloten om mijn Seth Clearwater verhaal te gaan herschrijven, sinds ik vind dat mijn schrijfstijl vergeleken met dat van een jaar geleden behoorlijk vooruit is gegaan en ook omdat er een aantal dingen niet kloppen. Nu vroeg ik me af, heeft Quizlet zin in een extra Seth Clearwater verhaal?

    Na een lange tijd bij haar tante te hebben gewoond besluiten Megan haar tante Makayla en haar vader om haar terug te sturen naar haar geboortestad; La Push. Met veel tegenzin gaat Megan akkoord en stapt de auto in om de lange kilometers van Seattle naar La Push af te leggen. Maar als ze erachter komt dat ze niet in La Push is voor haar familie maar voor een heel andere rede, wat gebeurd er dan? En hoe zit het nou met Jacob, haar broer die sinds hun laatste ontmoeting toch heel wat veranderd is?

    Als ze op een gegeven moment hevige koorts krijgt beginnen de puzzelstukjes in elkaar te passen. Zijn de Quileute legendes dan toch echt waar?


    Ik weet dat het niet 1 van de origineelste verhalen hier op Quizlet zal gaan worden, maar misschien dat er een paar mensen zijn die denken "Hé, dit lijkt me nou echt een leuk verhaal!" Dus wees eens lief en vul dit lijstje hieronder in?

    Doen / Niet Doen
    Rollen?
    Titel: It Felt Like Gravity Turned Around When I Saw You, iets anders?

    Dankjewel alvast!

    [ bericht aangepast op 16 maart 2011 - 20:53 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    doen
    nope
    Leuke titel :Y)


    "Ignite, my love. Ignite."

    Als ik jouw was: Doen.
    Ik ben zelf niet zo'n fan van Twilight,
    maar voor jou zou ik het zelfs nog lezen.
    jij schrijft werkelijk fantastisch,
    iedereen heeft behoefte aan jouw verhalen.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    MaraMalfoy schreef:
    Als ik jouw was: Doen.
    Ik ben zelf niet zo'n fan van Twilight,
    maar voor jou zou ik het zelfs nog lezen.
    jij schrijft werkelijk fantastisch,
    iedereen heeft behoefte aan jouw verhalen.


    Aah dat is echt heeel erg lief!


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Doen! (:
    De titel is mooi, die moet je zo houden (:
    Rollen weet ik niet zo goed, sorry ;x.
    Wil je me waarschuwen als hij online staat?


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)