• Ja, we doen videogesprek en telkens 2 seconden voor ik dat geluidje hoor van dat ik een smsje heb (overigens geen smsje van Rickjuh) zegt Rickjuh dat ik een sms heb!
    En hij weet ook wanneer ik verzend, terwijl ik dat zelf helemaal niet hoor ofz o0

    Maar hij wilt niet zeggen hoe die dat weet x'D.

    stiekem, smst hij je wel. Onder een andere naam (cat)

    hij heeft je mobiel gehackt!!!

    Vlak voor een mobiel afgaat en als een mobiel afgaat hoor je bij elektrische apparaten als er geluid is een soort krakend geluid.
    Dat hoort hij waarschijnlijk.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Das niet zo aardig om niet te zeggen hoe hij dat weet.:Y)


    Have you ever been alone in a crowded room?

    StJimmy schreef:
    Vlak voor een mobiel afgaat en als een mobiel afgaat hoor je bij elektrische apparaten als er geluid is een soort krakend geluid.
    Dat hoort hij waarschijnlijk.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Hij hoort zelf dat geluidje 8-)


    Life is hard and then we die

    StJimmy schreef:
    Vlak voor een mobiel afgaat en als een mobiel afgaat hoor je bij elektrische apparaten als er geluid is een soort krakend geluid.
    Dat hoort hij waarschijnlijk.


    Nouhou, verraad me geheim nou niet. :X


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Ik heb dat ook soms, dan doen mijn boksen raar en weet ik dat er iemand een smsje krijgt =D
    Als mijn bf naast mij zit, en we aan de computer zitten met mijn boksen op, heb ik dat vaak voor =D


    Live life limitless.

    Whaha fail Rick we hebben je door x)


    #WWED - What Would Emma Do?

    StJimmy schreef:
    Vlak voor een mobiel afgaat en als een mobiel afgaat hoor je bij elektrische apparaten als er geluid is een soort krakend geluid.
    Dat hoort hij waarschijnlijk.


    bij me pa kraakt dat zoooo vaak terwijl dr niks afgaat XD


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    StJimmy schreef:
    Vlak voor een mobiel afgaat en als een mobiel afgaat hoor je bij elektrische apparaten als er geluid is een soort krakend geluid.
    Dat hoort hij waarschijnlijk.
    Dat dus.


    I live for the applause, you will die for it.

    Incognito schreef:
    (...)

    bij me pa kraakt dat zoooo vaak terwijl dr niks afgaat XD

    Dan gaat het bij iemand in je buurt of aan de andere kant,bv bij de radio gaat het dan in de studio.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Danku lieve Qusers x) Nu weet ik tenminste hoe Rick dat weet x'D

    [ bericht aangepast op 16 maart 2011 - 21:25 ]

    Junns schreef:
    Whaha fail Rick we hebben je door x)


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Hoor je niet zo gepiep?, ik had dat met me vorige pc xd


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse