• Fighting for our love [Jared Leto love story]

    Gabrielle is getrouwt met Jared Leto. Ze hebben samen een dochtertje van 2 jaar oud, alles lijkt perfect te zijn. Maar als er een meisje in beeld komt, en beweert zwanger te zijn van Jared, stort Gabrielle haar wereld in. Maar Jared beweert nooit iets met haar te hebben gehad, en hij ontkent dat het zijn kind echt niet is. Maar zal Gabrielle hem geloven?
    Zal hun huwelijk stand houden?

    Fighting fou our love..Klik
    Maar nu zoek ik 2 rollen..
    Een beste vriendin: Sofieshan
    en een beste vriend van Jared:
    Vul dit even in.

    Naam:
    Achternaam:
    Leeftijd moet minstens in de 20:
    Karakter:
    Uiterlijk+foto:
    Vriend of vriendin, het mag ook Shannon of Tomo zijn:
    Familie:
    Hobby's:
    Muzikaal:
    Extra:

    Ik kies niet de eerste maar de beste. En ik meld het als je de rol heb.
    liefsMvrDracula

    Ohw oeps xD ik bedoelde dat helemaal niet xD hahaah

    [ bericht aangepast op 17 maart 2011 - 16:08 ]


    What is youre favo scary movie?

    Naam: Camille
    Achternaam: Cepture
    Leeftijd moet minstens in de 20: 21 :D
    Karakter: Camille is lief verlegen, erg musicaal, grappig, erg slim en houd van zowel klasieke muziek als van pop of rock.
    Uiterlijk+foto: Camille heeft een lieve uitrstraling die ook erg past bij haar karakter. Ze doet al 2 jaar modelen werk maar wil het liefste door breken in de muziek wereld. Ze heeft mooie witte tanden en rond haar neus een paar sproetjes. Ze word niet echt snel bruin maar als ze op vakantie in de zon ligt verkleurd ze wel iets. Ze heeft bruine ogen en blond haar tot op het midden van haar rug.
    Vriend of vriendin, het mag ook Shannon of Tomo zijn: Hoe zit Tomo eruit anders hem wel je mag de leeftijd ook aanpassen als je wilt.
    Familie: Camille heeft geen broers of zussen en haar ouders wonen nog steeds samen en zijn gelukkig getrouwd. Omdat ze hun enige kind was werd ze haar hele leven lang erg verwend niet dat ze nu een bitch is alleen word ze erg verlegen als er nieuwe mensen zijn die ze niet kent..
    Hobby's: muziek lusiteren/maken dus. Tekenen, winkelen, uitgaan.
    Muzikaal: geen idee hoe je deze bedoelt maar ik denk wat voor een instrument ofzo? Dus Piano viool en zang..
    Extra:-

    xoxo

    [ bericht aangepast op 17 maart 2011 - 14:06 ]

    *seks :]


    No growth of the heart is ever a waste

    beste vriendin
    Naam: Dianne
    Achternaam: moonlight
    Leeftijd moet minstens in de 20: 23 jaar
    Karakter: hele lieve vrouw, ze kan goed opschieten met mensen en dus ook snel vrienden maken. als iemand haar boos maakt gaat ze dan wel snel door het lint, maar soms kan ze het nog net inhouden.
    Uiterlijk+foto: ze heeft lang bruin haar met een lichte golf erin, fel groene ogen en een slank figuur. ook heeft ze mooie volle lippen ( niet al te vol)http://www.animaatjes.nl/beroemdheden/s/selena-gomez/animaatjes-selena-gomez-02701.jpg
    Vriend of vriendin, het mag ook Shannon of Tomo zijn: Shannon
    Familie: moeder: Elena, vader: Thomas, zusje: Chemain (sjemeen)
    Hobby's: muziek maken en luisteren, Schaatsen, dansen
    Muzikaal: jah, muziek maken met een piano en gitaar, en zingen.
    Extra:-

    [ bericht aangepast op 17 maart 2011 - 15:11 ]


    The best thing you can do: Be yourself!! <3

    Mag ik vanavond beste vriend jared invullen ?:D
    Heb nu weinig tijd ...


    "Fifty shades of fucked up" ~ Christian Grey

    Dushiix schreef:
    Mag ik vanavond beste vriend jared invullen ?:D
    Heb nu weinig tijd ...


    Goed hoor :)


    What is youre favo scary movie?