• Er zijn op de hele planeet zoveel dieren die ik benoem tot mijn lievelingsdieren! Pinguïns, orka's, eekhoorns, muizen, katten, hagedissen, giraffen, leeuwen, kikkers, schildpadden en noem maar op. Ik kan wel bijna alle bestaande dieren opnoemen. Maar ik heb toch echt één lievelingsdier dat mijn hart heeft gestolen al sinds mijn kindertijd. Vele vinden het raar maar ik hou echt veel van kippen! En natuurlijk hebben wij er, vooral Engelse kipjes. Kippen die de helft kleiner zijn dan gewone en die groeien dus niet verder... Ik pas dus wel bij hen want ik ben ook kleiner dan de gemiddelde mens van mijn leeftijd. (krul)

    Dit zijn namelijk Pluimpje (links) en Veertje (rechts). Veertje is echt mijn schatje en het zijn al oma's want ik ken ze al de helft van mijn leven!



    Wat is jullie voornaamste lievelingsdier?

    [ bericht aangepast op 17 maart 2011 - 0:08 ]


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik heb geen lievelingsdier, maar er zijn wel aan aantal dieren die me fascineren.
    Wolf, witte tijger, haai.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Ik hou gewoon van paarden en honden :D

    Ik rij nu bijna een jaar, en het blijft nog steeds geweldig.. :D

    Dit is Kronos waar ik nu oprij, hij is super lief behalve in de stal xD



    En Leolitta mijn verzorg paard, helaas is ze gewond op haar rug :(
    En op haar rij ik altijd maar nu helaas niet, maar ik verzorg haar nog steeds, en loop met haar gewoon wat rond.


    What is youre favo scary movie?

    Ik hou van heel veel dieren, maar vooral paarden (:


    ONLY SEVEN LEFT <3

    Ik vind Panda's geweldig.
    Maar ik hou ook van honden en katten [: Tijgers zijn ook geweldig. Ik heb wel meerdere lievelingsdieren. Ik wil ook graag een opleiding gaan doen, om met dieren om te gaan. Redden, en verzorgen enzo n_n


    Sometimes it's best not to care.

    Katten en slangen.

    [ bericht aangepast op 17 maart 2011 - 11:56 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Schildpad en pinguin :3


    dream, dare, fly!

    hond :Y)


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Ik heb niet echt een voornaamste lievelingsdier, alle lievelingsdieren vind ik wel leuk.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik vind kippen eng:X

    Ik heb ook veel favoriete dieren, trouwens. De meeste zoogdieren en aantal reptielen. Maar toch staan alle katachtigen toch wel op nummer één. Samen met de apen en panda's, lol. 8D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Giraf :)


    If you had never come out of the blue, I would've stay