• Voor een nieuwe story (:

    Fenne en Tomas zitten op dezelfde toneelclub en ook op dezelfde school. Fenne is een vrolijk, enthousiast meisje dat zichzelf niet zomaar verandert voor iemand anders. Op school is ze niet populair, ze wordt vaak raar aangekeken, vanwege het feit dat ze geen dure kleding draagt en doet waar ze zelf zin in heeft. Tomas is juist wel erg populair op school, vooral bij de meisjes. Fenne en hij kunnen elkaar niet uitstaan.
    Maar dan krijgen ze een nieuw toneelstuk bij hun toneelclub: Romeo en Julia, in een modern jasje. Fenne moet Julia spelen en Tomas moet Romeo spelen.


    Ik wil de volgende dingen van jullie weten:
    - Doen of niet doen?
    - Alleen vanuit Fenne geschreven, of vanuit beide POV's?
    - Titel? Ik dacht zelf aan 'Pretend to be my Romeo' of 'Pretend to love me', zoiets. Leuk of een andere titel?
    - Zou je het lezen? Zo ja, moet ik je waarschuwen als het online staat?


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    - Ik weet het niet
    - Beide
    - Your my Romeo
    - Misschien


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    - Doen of niet doen?
    Doen! :'D
    - Alleen vanuit Fenne geschreven, of vanuit beide POV's?
    Hm, ik denk dat alleen Fenne leuker zou zijn. Maar als je wilt kun je ook beide doen, als het verhaal dan beter overkomt ofzo.
    - Titel? Ik dacht zelf aan 'Pretend to be my Romeo' of 'Pretend to love me', zoiets. Leuk of een andere titel?
    "Pretend to be my Romeo" vind ik wel cool. (:
    - Zou je het lezen? Zo ja, moet ik je waarschuwen als het online staat?
    Ja en ja. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ja zeker doen!
    Hmmm. Het is uw verhaal!
    Goed!
    Hmmm. Waarschuw me maar. Dan kijk ik wel als het online staat.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt