• Kennen jullie dat gevoel? Het gevoel van volledige waardeloosheid? Ik ken het in ieder geval. Eens in de zoveel tijd komt het me een dag of twee kwellen.
    Het begon voor mij dit keer gister al. Dagje proefstuderen op de VU. Ik was er helemaal alleen heengegaan. Dat was stom van me; bijna iedereen was met twee of meer gegaan. Gevolg; ik voelde me een ongelofelijk einzelgänger. Dat werd nog erger toen ik gewoon normaal een gesprek probeerde te voeren met de mensen daar; ze waren veel geïnteresseerder in de mensen die ze al kenden dan in de mensen die nieuw voor ze waren. Op zich best normaal natuurlijk, maar ik voelde me ontzettend ongemakkelijk... Geen aanrader, alleen een dagje proefstuderen.
    Het praatje dat we kregen was ook heerlijk. Het was echt wel interessant om te horen, maar telkens weer werd ons verteld dat je veel meer kans op slagen had als je hogere cijfers had. Gevolg; ik voelde me enorm opgelaten, gezien het feit mijn gemiddelde cijfer misschien een 6,5 is. Zij hadden het over 8-en, 9-s... Verdorie, dat kan ik echt niet, niet als ik nog mijn rijbewijs ook wil halen dit jaar. En toen begonnen ze over het feit dat alle nieuwe studenten veeeeeel te optimistisch waren over hun kans van slagen, en dat 50% van de studenten aan de VU niet eens zou afstuderen. Ik had al zoveel angst ervoor, ik wist al dat het heel moeilijk zou worden, maar nu weet ik het zeker...
    En dan vandaag... Voor de zoveelste keer verslapen. Vorige week ook al twee keer, maar dat deed ik expres. Dit was voor het eerst in mijn schoolcarrière dat ik per ongeluk te laat wakker ben geworden. Wekker stond om 6:45, hij ging af, ik dacht dat ik op sluimeren had geklikt, maar nee hoor... Om half 8 komt mijn moeder mijn kamer binnen, ik moest om 8:10 beginnen; dat ging ik dus nooit meer halen. Mijn volgende uur is dan om 12 uur, ja ik heb altijd drie tussenuren op donderdag. Ik durfde echter niet. Ik durfde gewoon niet. Ik wist al wat ik naar mijn hoofd geslingerd zou krijgen. 'Annick, waar was je vanmorgen? Waarom was je er niet?' En als ik dan zou zeggen dat ik me verslapen had, dan zou het rollende ogen zijn, of een 'Ja hoor, zij wel'.
    En nu lig ik gewoon al de hele dag te janken. Ik voel me steeds zo waardeloos, en dan voel ik me weer een aansteller, en dan voel ik me weer waardeloos, aansteller etc. Nu gaat m'n vriendje ook al 3 dagen weg, dus die kan me ook niet komen knuffelen, en als ik het een vriendin van school vertel gaan ze sowieso zeggen dat ik me aanstel en dat ik gewoon moet opstaan. Zeker m'n beste vriendin, die gaat dan ook leuk vertellen wat alle anderen wel niet voor een gemeens over me zeggen. 'Want ze wil niet tegen me liegen'. Ja vast..
    Sorry voor dit gezeik...


    Life is hard and then we die

    Das ***!
    Sterkte;)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Awh dat is erg jah. Ik heb altijd het gevoel vn waardeloos zijn als ik weer eens te horen dat ik dik ben. En vriendinnen ja ie heb ik niet echt -beste vriendin- en als je vriendinnen zeggen dat je een aansteller bent is dat niet bepaald lief en ze moeten vind ik je komen steunen enzo. Maar kan je niet bij je ouders terecht en met hun praten?



    Goed op de lyrics letten, misschien pep je er wat voor op.
    En verder kan ik alleen maar zeggen;
    Sterkte en het gaat vanzelf over, geloof me.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    ): -knuffel- Gewoon even lekker huilen en dan iets gaan doen wat je opvrolijkt en je laat inzien dat je helemaal geweldig bent en dat jij je helemaal geen zorgen hoeft te maken over je studie en over wat de mensen om je heen denken. Als je het wilt, kun je het állemaal! xxx


    Wie du mir, so ich dir.

    Dat heb ik deze week gehad. Het was echt een zware week gewoon,ziek geweest,had huilbuien maar het gaat altijd vanzelf wel weer over :]


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Ik voelde me afgelopen 2 weken waardeloos nu gaat het beter iig sterkte(flower)


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Dat heb ik best vaak... Dan wil ik mensen niet lastigvallen en als ik dan ook nog bijvoorbeeld een onvoldoende terugkrijg van een proefwerk kan ik wel janken. Laatst had ik zo'n dag, werd ik ook nog voor schut gezet door die kuthoer van engels. Even later die mongool van frans. Sterkte!!

    [ bericht aangepast op 17 maart 2011 - 18:26 ]


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Zo, lekker lang stuk :P en je zeikt niet!

    Dit vriendin is geen goede vriendin vind ik :O Ze moet gewoon haar mond houden. En lekker uithuilen is altijd goed. Ga wat afleiding zoeken! Lekker chocolade eten en filmpjes kijken in bed of op de bank. Dat wil bij mij ook altijd wel helpen als ik me klote voel of iets rots heb meegemaakt. ;)

    Heel veel sterkte!(flower)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    BlackMagic schreef:
    Das ***!
    Sterkte;)


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Thanks, ik hoop dat het morgen over is...


    Life is hard and then we die

    -big, big, big hug-


    #WWED - What Would Emma Do?

    Awww, ik vind 't echt, echt heel vervelend voor je dat jij je zo voelt ): Ik hoop dat je er snel weer boven op komt en je goed realiseert dat jij ab-soluut niet waardeloos bent :'D! *Knuffel* Voor nu, huil 't eruit (: En ga daarna iets leuks kijken op tv! Of speel een potje patience met mij :9~


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ach arme.. eenzaamheid is een k*t gevoel =[
    Doe wat leuks en denk vooral niet te veel na, dat levert alleen maar stress op.
    Sterkte ermee!


    Aan niets denken is ook denken.

    *Wurghug*


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    aaah sterkte.. Dat is rot voor je


    What is youre favo scary movie?