• Pipa bekent in straattaal.

    Het is dringend!


    Als je het niet weet ga dan ook niet reageren.

    Zijn dat geen zonnebloempitten? Of ja, wij noemen dat toch zo. (krul)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Pistool.


    Let it come and let it be

    CountMeIn schreef:
    Pistool.


    OMG.....

    Mag ik je een PB bericht sturen?

    Pistool.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Hale schreef:
    (...)

    OMG.....

    Mag ik je een PB bericht sturen?

    Jahoor.


    Let it come and let it be

    Pistool dacht ik hoezo?


    Don't cry over someone,who wouldn't cry over you~Lauren Conrad

    Let me guess, je wordt bedreigd door een computerheld met een pistool? Niks van aantrekken :]


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Pipa betekent zonnebloempitten in het Marrokaans. Pipa is ook Pistool in het straattaal.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    Pipa betekent zonnebloempitten in het Marrokaans. Pipa is ook Pistool in het straattaal.


    "Haters will say what they want, but their hate will never stop you from chasing your dream" — Justin Bieber

    Rickjuh schreef:
    Let me guess, je wordt bedreigd door een computerheld met een pistool? Niks van aantrekken :]

    En dan vraag ik me af: Wat wil 'ie doen? Z'n Gun op z'n computer richten en schieten?
    'Ewaa, dushi of jij doet wa k zeg. Of ik richt mij kk pipa op mij computer.'


    Let it come and let it be

    CountMeIn schreef:
    (...)
    En dan vraag ik me af: Wat wil 'ie doen? Z'n Gun op z'n computer richten en schieten?
    'Ewaa, dushi of jij doet wa k zeg. Of ik richt mij kk pipa op mij computer.'


    _O_


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    CountMeIn schreef:
    (...)
    En dan vraag ik me af: Wat wil 'ie doen? Z'n Gun op z'n computer richten en schieten?
    'Ewaa, dushi of jij doet wa k zeg. Of ik richt mij kk pipa op mij computer.'


    nou zie ik gwn een kerel voor me die zonnebloempitten gooit naar et beeldscherm..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    CountMeIn schreef:
    (...)
    En dan vraag ik me af: Wat wil 'ie doen? Z'n Gun op z'n computer richten en schieten?
    'Ewaa, dushi of jij doet wa k zeg. Of ik richt mij kk pipa op mij computer.'


    -ligt plat- maar ehh hij kan haar niks doen via de com of ze is in real life ermee bedreigt


    Don't cry over someone,who wouldn't cry over you~Lauren Conrad

    CountMeIn schreef:
    (...)
    En dan vraag ik me af: Wat wil 'ie doen? Z'n Gun op z'n computer richten en schieten?
    'Ewaa, dushi of jij doet wa k zeg. Of ik richt mij kk pipa op mij computer.'


    -out-


    All I have in life, is my imagniation.

    Fellatio schreef:
    (...)

    nou zie ik gwn een kerel voor me die zonnebloempitten gooit naar et beeldscherm..


    Die eet Snoozer wel vooor haar op :Y)


    quidquid excusatio prandium pro