• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 18:48 ]

    Hahaha geniaal 8D
    Ik ben wel eens inslaap gevallen en verspreek me vaak genoeg (:

    ja ik sliep ook tidjens geschiedenis bij een saaie film

    poor you ;o


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Seel schreef:
    poor you ;o

    Yeah, you've got that right ):

    Haha, ik denk dat ik zelf ook had gelachen :x
    Ik ben tijdens Nederlands wel eens in slaap gevallen, maar heel vaak doezel ik ook wel eens weg als ik echt moe ben.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ach, meisje toch. Ik neem aan dat je morgen gewoon thuis mag blijven?


    wth.

    Quixotic schreef:
    Ach, meisje toch. Ik neem aan dat je morgen gewoon thuis mag blijven?

    Ik heb net 3 uur geslapen en mn hoofdpijn is enkel erger geworden, maar thuis blijven? Laat ze niet lachen (cat)

    MarleentjeJR schreef:
    (...)
    Ik heb net 3 uur geslapen en mn hoofdpijn is enkel erger geworden, maar thuis blijven? Laat ze niet lachen (cat)


    Wat leuk nou. (cat) Nou, ik hoop dat maar dat je morgen wel wakker kunt blijven en veel sterkte!


    wth.

    Quixotic schreef:
    (...)

    Wat leuk nou. (cat) Nou, ik hoop dat maar dat je morgen wel wakker kunt blijven en veel sterkte!

    Dankje.

    ik heb een keer van pure verveling tijdens geschiedenis 2 van die fruitreepdingen opgegeten.


    A punk rock song won't ever change the world, but I can name a couple that changed me.

    SchoolSucks schreef:
    ik heb een keer van pure verveling tijdens geschiedenis 2 van die fruitreepdingen opgegeten.

    Uit verveling nog wel, x'3

    MarleentjeJR schreef:
    (...)
    Uit verveling nog wel, x'3

    tuurlijkxD dat zouden wel meer mensen doen als ze de film Spartacus moesten kijken nadat ze het hele plot te horen hadden gekregen.


    A punk rock song won't ever change the world, but I can name a couple that changed me.

    Ik heb echt zo'n dag zeker drie keer steve tijpels ipv stijve tepels gezegd en 'k had het niet eens door. Ook al was de tweede keer echt 2 uur later en wist ik dat ik me de eerste keer versproken had.(cat)
    Maar 'k was op een concert en die zangeres had stijve tepels en 'k kon het niet laten om dat tegen mijn vriendje te zeggen die verplicht mee ging (omda tik zijn ticket betaald heb ja x'D)


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Marshmellow schreef:
    Ik heb echt zo'n dag zeker drie keer steve tijpels ipv stijve tepels gezegd en 'k had het niet eens door. Ook al was de tweede keer echt 2 uur later en wist ik dat ik me de eerste keer versproken had.(cat)
    Maar 'k was op een concert en die zangeres had stijve tepels en 'k kon het niet laten om dat tegen mijn vriendje te zeggen die verplicht mee ging (omda tik zijn ticket betaald heb ja x'D)

    Ahahaha x'3

    Whaha geniaal Sev.
    Een klasgenoot van mij viel in slaap terwijl ik mijn presentatie hield. Niemand had het door behalve ik x)
    Ik lag helemaal dubbel en niemand wist wat er aan de hand was.


    #WWED - What Would Emma Do?