• Wanneer ik hem voor het eerst zag leek het alsof mijn wereld
    Ineen viel en werd vast gepakt door die ene persoon,
    Ik zou hem voor eeuwig dankbaar zijn,
    Voor eeuwig en altijd.
    Daar was ik heel zeker van.
    Ik zou alles doen om het hem naar zijn plezier te maken,
    Maar dan ook werkelijk álles.

    Damn, I think I just imprinted on someone.
    But who would ever know
    That Seth Clearwater would be that person?


    Speciaal voor de Seth Clearwater liefhebbers, een nieuw verhaaltje! Sinds ik heel inspiratieloos ben met namen, achternamen, uiterlijk enzo vraag ik om jullie hulp!

    Het verhaal gaat over de net 16 jarige Megan Black, zusje van Jacob Black die na lange tijd weer terugkeert naar La Push. (: Meer vertel ik niet, dat hou ik nog even geheim! Natuurlijk weet ik dat het niet al te origineel is, maar dit idee heb ik al zo lang in mijn hoofd gehad en sinds ik het een aantal dagen geleden teruglas, dacht ik, waarom ook niet?

    Nodig:
    # 2 vriendinnen van Megan in La Push: Caribbean, xSnoepjex
    # Nichtje van Sam Uley, tevens ook vriendin Megan: iMalfoy
    # 2 vriendinnen van Megan uit Seattle: xMagnifique
    # 2 Bitches, leeftijd móet 16 - 17 zijn! Caribbean

    Yap, alleen maar meisjes, omdat ik weet dat iedereen die leuker vind om aan te maken!

    Om in te vullen:
    Rol:
    Naam:
    Achternaam:
    Bij - Roepnaam:
    Leeftijd:

    Uiterlijk: Maak hierbij gebruik van foto's, vermeld ook de naam van de persoon op de foto! Denk er hierbij ook aan dat de meeste inwoners van La Push getint zijn, donkere huidskleur, enz. (:
    Korte karakteromschrijving: Beschrijf het karakter in het kort, zoals steekwoorden, maak het alsjeblieft niet te lang!
    Woonsituatie: Vertel in het kort waar het personage woont en met wie. Hebben ze een geloof in dat huis, enzovoort.
    Extra: Vertel hier van alles wat jij nog nodig vind om te vertellen, van lievelingseten tot hun auto en van verslavingen tot hun grootste angsten.
    Waarschuwen wanneer ik begin?


    Men mag zoveel personages aanmaken als hij/zij wilt, ik kies niet de eerste maar gewoon de beste die ik tegenkom! Alvast bedankt voor het invullen, xoxo.

    [ bericht aangepast op 19 maart 2011 - 16:41 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rol: vriendin mega la push
    Naam: liberty
    Achternaam: king
    Bij - Roepnaam: liby
    Leeftijd: 16
    uiterlijk: libery sorry kon geen foto vinden van een meisje die heel erg getint is ;)
    karakter: lief, behulpzaam,waaks,verlegen.
    woonsituatie: liberty woont samen met haar ouders in la push, haar moeder komt er niet vandaan en is helemaal blank vandaar dat libery ook niet echt donker is. ze heeft nog een jonger broertje van twee, ze zijn niet erg rijk maar proberen er toch het beste van te maken
    extra: liberty is gek op lolly's niemand weet waarom maar ze eet er elke dag wel 5 als het niet al meer is. ze is erg goed in paardrijden maar heeft helaas geen geld om dat uit te oefenen. haar droom is om op een dag wereld beroemd te worden met haar acteer kunsten. ze is niet echt zelfverzekerd haar angst is dat iedereen haar uit zou lachen.
    waarschuwen: ja... ik zeg niet dat ik lees want ik ben op dit moment erg druk ;)


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Rol: Beste vriendin Megan in La Push
    Naam: Harvey
    Achternaam: Savarin
    Bij - Roepnaam: Gewoon Harvey
    Leeftijd: Zestien, op 21 juni wordt ze zeventien

    Uiterlijk: Harvey heeft net zoals velen uit La Push een getinte huid, donkere haren en bruine ogen. Dit alles heeft ze van haar Colombiaanse moeder geërfd, ze komt dus niet uit La Push, maar daar is ze op haar twaalfde heen verhuisd. Haar zwarte haren vallen meestal golvend over haar schouders heen en ze zijn mooi glanzend. Haar bruine ogen zijn niet erg groot, maar omringd door flinke zwarte en lange wimpers die ze wel iets groter laten lijken. Ze draagt vaak leuke, ietwat gewaagde kleding. Met liefelijk kleuren. Op school loopt ze rond in haar cheerleader tenue, iets waar ze ontzettend trots op is. Naya Rivera
    Korte karakteromschrijving: Harvey is een gezellige en leuk persoon. Ze weet makkelijk sfeer in een groep te brengen en mensen op te vrolijken. Ze kan wel erg arrogant over komen tegen over mensen die nieuw voor haar zijn, dat is ze meestal ook. Ze vindt zichzelf ook echt helemaal geweldig en ze is heus tevreden met zichzelf. De mensen die ze dan wel mag, zijn haar ook alles. Ze beschermt hen met alles wat ze kan. Harvey is wel heel erg slim, iets wat de meeste niet verwachten omdat het een populaire cheerleader is.
    Woonsituatie: Harvey woont samen met haar ouders en tweelingbroer in La Push. Een niet al te groot huis, maar gewoon groot genoeg van formaat. Simon is drie uur ouder dan Harvey. Ze kunnen het erg goed met elkaar vinden. In huize Savarin speelt er geen geloof.
    Extra: Harvey kunstschaatst al sinds haar vijfde. Ze traint elke week vijf keer, vier uur per keer. Ze is ondertussen erg goed en het heeft voordeel bij haar cheerleaden, omdat ze nu erg lenig is. Harvey's vader is een weerwolf, al zolang dat harvey zich dat kan herinneren. Ze heeft er geen problemen mee, maar haar moeder denkt er anders over. Ze wilde al meerdere keren van James scheiden, omdat hij zich niet verantwoord kon gedragen tegen over zijn kinderen.
    Waarschuwen wanneer ik begin? Yes please. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Rol:Vriendin Magen Seatle
    Naam: Camille
    Achternaam:Fryter
    Bij - Roepnaam: Cam of Cami
    Leeftijd:16
    Uiterlijk: Camille heeft mooi blond haar emt blauw groenigeogen. Haar huid is vrij licht van nature maar in de zomer word ze wel iets bruiner. Rond haar neus heeft ze een paar kleine sproetjes. Op de foto: Taylor Momsen
    Korte karakteromschrijving: Camille is best verlegen maar als je haar kent is het een vrolijk lief meisje. Ze is koppig maar wel 100% eerlijk. Verder geloofd ze heilig in de goedheid van de mens.
    Woonsituatie: Camille woont bij haar ouders die nu al 18 jaar getrouwd zijn. Ze heeft geen broers of zussen misschien is ze daarom vrij verlegen?
    Extra: Camille doet nu net 1 jaar modelen werk en dat gaat wel goed. Verder will ze iets doen met muziek. Model zijn is niet 100% haar ding muziek wel. Ze speelt Piano en kan goed zingen.
    Waarschuwen wanneer ik begin? Jaa :D

    Rol: Nichtje van Sam Uley.
    Naam: Marit
    Achternaam: Uley
    Bij - Roepnaam: Maar of volledige naam.
    Leeftijd : 16
    Uiterlijk :Geen idee wie er op de foto staat. Marit.
    Korte karakteromschrijving : Marit is verlegen, maar kan als een bitch de hoek uit komen. Ze komt op voor haar rechten, en vriendinnen. Ze is erg lief en behulpzaam.

    Woonsituatie: Marit woonde eerst op haar zelf, maar is terugverhuisd en woont nu bij haar neef ; Sam. Ze heeft verder geen geloof.
    Extra: Marit is verslaaafd aan haar telefoon, ze kan echt niet zonder.
    Waarschuwen wanneer ik begin? Jaaaa.


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Rol: Bitch
    Naam: Alina
    Achternaam: Flynn
    Bij - Roepnaam: Lina
    Leeftijd: Zestien, op 15 november wordt ze zeventien.
    Uiterlijk: Alina is een wilde meid om te zien. Aan haar is te zien dat ze niet bang is om iets uit te proberen. Ze heeft wilde blonde haren met vaak een lint, haarband of iets dergelijks er in. Deze wildebras is ook iemand die graag veel en opvallende make-up draagt. Haar kleding stijl valt ook erg op. Ze komt niet uit La Push, maar uit Forks. Vandaar heeft ze ook geen getinte huid. Ke$ha
    Korte karakteromschrijving: Alina is niet bang om zichzelf te weten. Hierdoor kan ze vaak arrogant en gemeen over komen, wat ze ook echt wel is. Het doet haar niets wat mensen over haar zeggen, zolang ze kan feesten en drinken is het voor haar allemaal goed. Er wordt veel over haar geroddeld, terwijl ze wel heel veel vriendinnen heeft. Mensen zien Alina toch wel als een soort inspiratie bron. Ze is zo zichzelf en ze heeft werkelijk schijt aan de wereld, zolang zij er maar op is.
    Woonsituatie: Alina woont al drie jaar niet meer bij haar ouders thuis. Ze zijn gescheiden toen ze tien werd en haar vader is verhuist naar Forks. Haar moeder heeft ze nooit meer gezien. Alina woont nou bij een goede vriend van haar Blake.
    Extra: Alina is eens in contact gekomen met een weerwolf, met Sam. Ze liep met haar dronken kop in het bos en kwam hem in zijn wolvengedaante tegen.
    Waarschuwen wanneer ik begin? Yeah


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik ga vanavond rol voor Bitch invullen oké? :D

    [ bericht aangepast op 18 maart 2011 - 11:37 ]


    "Fifty shades of fucked up" ~ Christian Grey

    Ik ga vriendin uit Seattle invullen key? (flower)

    Rol: Vriendin uit Seattle.
    Naam: Rosaline
    Achternaam: McQuire
    Bij- Roepnaam: Rose
    Leeftijd: 17 jaar.
    Uiterlijk: Rosaline is een echte natural beauty. Met haar lange, beetje krullend, bruine haren en groen bruine ogen valt ze echt op. Ze een gemiddelde lengte, maar lijkt vaak groter omdat ze hakken draag. Wat ze erg vervelend vind is dat ze vaak sproetjes krijgt in de zon, maar veel mensen vinden het schattig. Haar huidskleur is normaal en kleurt snel. Haar kledingstijl is erg modieus en Rosaline is verslaafd aan modebladen lezen en shoppen.


    Korte Karakteromschrijving: Rosaline is een echt meisje meisje die het leuk vindt om met haar vrienden om te gaan. Ze is altijd in voor een feestje of naar de bios. Ze is een schat van een meid die altijd voor iedereen op komt en een schouder biedt om op uit te huilen. Als je een scheldwoord naar haar toeroept, kan je er een stuk of tien terugverwachten.
    Woonsituatie: Rosaline woont samen met haar moeder en jonger zusje in Seattle. Haar vader woont in Californië, haar ouders zijn gescheiden, en vaak gaat ze daar ook heen in de vakantie.
    Extra: Wat bijna niemand weet is dat Rosaline zwaar verslaafd is aan XBox spelletjes. Verder lust ze absoluut geen chocolade.
    Waarschuwen?: : Yes please!

    Hoop dat je er wat aan hebt ^.^

    [ bericht aangepast op 18 maart 2011 - 13:33 ]


    Love, Live, Laugh

    Dushiix schreef:
    Ik ga vanavond rol voor Bitch invullen oké? :D


    Graag! (: Je mag nog altijd invullen! Dus meeer zou fijn zijn. :Y)


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rol: Nichtje Sammeke
    Naam: Josephine
    Achternaam: Uley ^^
    Bij - Roepnaam: Josie, Humbum, Achterlijk
    Leeftijd: 16 (?)
    Uiterlijk: Josie is licht getint en heeft donkerbruine, steile haren en dezelfde kleur ogen. Ze is graadmager, maar dit komt meer omdat ze van gezond eten houd dan dat ze helemaal niets eet.


    Korte karakteromschrijving: Lief, zachtaardig, naïef, brutaal, nieuwsgierig, betweterig.
    Woonsituatie: Een houten bungalow, nabij het huis van hun familie gelegen. Josephine bezit de kamer die uitzicht bied op de zuidkant van het La-push strand. Josephine's ouders geloven natuurlijk in de oude voorvader-mythe, maar Josie zelf weet nog niet wat ze wilt/gelooft.
    Extra: Josie houd van Motorrijden, haat autorijden, is goed op school en haar lievelings eten is Spaghetti met rode saus en gehaktballetjes.
    Waarschuwen wanneer ik begin? Dat is de domste vraag diie je me ooit gesteld hebt ^^


    Wear a necklace of rope, side by side with me

    Nog steeds rollen nodig, iedereen die al heeft ingevuld; Bedankt!


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rol: Nichtje Sam
    Naam: Jessy
    Achternaam: Uley
    Bij - Roepnaam: Jess of gewoon Jessy
    Leeftijd: 17
    Uiterlijk: Jessy
    Jessy heeft donkerbruin haar met slag, bruine ogen en een beetje een getinte huid. Haar kledingstijl is Fashionista (:
    Korte karakteromschrijving: Hyperactief, nieuwsgerig, drama Queen, melig, behulpzaam, klunzig.
    Woonsituatie: Bij haar ouders en broer in La Push.
    Extra: Jessy is doodsbang in het donker, ze gilt het uit van alles wat ze verdacht vind uitzien.
    Jessy heeft nog geen eigen auto, maar wilt die erg graag! Jammer genoeg is ze -alweer- gezakt voor haar rij examen. In de auto van haar pa mag ze ook niet meer rijden, aangezien ze die de vorige keer in de prak heeft gereden..
    Jessy houdt heel erg van eten, en dan vooral van snoep. Ze heeft een grote snoeppot op haar kamer staan. Ze vult die iedere dag bij.
    Jessy doet erg haar best op school, maar ze heeft nog nooit een hele les meegemaakt, aangezien ze er heel vaak wordt uitgestuurd. Jessy is erg goed in de talen, maar haalt alleen maar drieen en vieren voor Natuurkunde en Wiskunde.
    Jessy heeft geen vriendje, ze houdt er namelijk van om te flirten. Ook is ze een echt feestbeest en gaat ze helemaal uit haar dak bij feestjes.


    Waarschuwen wanneer ik begin? Jaaa, ik neem meteen een abo.. Maar ik kan je niet altijd reacties beloven..

    [ bericht aangepast op 18 maart 2011 - 19:54 ]


    Me so good.

    Ik ga het ook een keer proberen. (:

    Rol: Bitch
    Naam: Lisa
    Achternaam: Hove
    Bij - Roepnaam: Lies/Lis
    Leeftijd:17
    Uiterlijk: http://weheartit.com/entry/8016348
    Korte karakteromschrijving: Lisa is erg verwend en wil altijd haar wil doorzetten. Ze kan mensen heel erg makkelijk voor haar karretje spannen en ze manipuleren.
    Woonsituatie: Ze is enig kind en haar ouders zijn altijd weg voor hun werk. Daardoor heeft ze erg veel vrijheid en doordat ze ook erg rijk zijn -ze wonen in een erg groot, chique huis- is ze gewend alles te krijgen.
    Extra: Lisa's zwak is haar nichtje, Sarah, die nog maar drie jaar is. Lisa houdt van chocola en snoept ook best veel, ze heeft een goed figuur zonder dat ze daar veel voor hoeft te doen, en daar zijn veel meisjes jaloers op. Lisa houdt erg veel van mode.
    Waarschuwen wanneer ik begin? Ja, graag. (:


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Rol: Bitch
    Naam: Lysandra Allison
    Achternaam: Johnson
    Bij - Roepnaam: Lysa / Allison / Alli
    Leeftijd: 16
    Uiterlijk: Lysandra1 Lysandra2. Ze heeft lange blonde haren en blauwe ogen. Ze heeft een lip piercing zoals op de foto te zien. Haar huid is licht getint. Ze is 1.65 meter en slank gebouwd. Ook heeft ze een tattoo op haar pols met de tekst " Life is like hell, You'll burn forever".
    Korte karakteromschrijving: Koppig , arrogant , dramatisch , soms aardig , nieuwsgierig , hyperactief en brutaal
    Woonsituatie: Woont samen met haar oudere zus Jennifer, jongere zus Jessie en de ouste van de groep haar broer Lionel. Lysandra haar ouders zijn al 5 jaar dood.
    Extra: Lysandra is doodsbang van spinnen en bijen. Ze behaalt behoorlijke slechte punten op school behalve voor : Muziek , Lo(Lichamelijk Opvoeding), en Po(Plastische Opvoeding). Ze houdt van feestjes en muziek.

    [ bericht aangepast op 18 maart 2011 - 20:24 ]


    "Fifty shades of fucked up" ~ Christian Grey

    Nog nodig:

    1 vriendin uit La Push,
    1 vriendin uit Seattle,
    1 Bitch!


    Als ik geen nieuwe binnenkrijg kies k gewoon uit degene die ik binnen heb gekregen, bedankt alvast allemaal voor het invullen!


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Link voor het verhaal!


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.