• mijn kamer opgeruimd_O_
    Ik ben nu echt zo trots op mezelf:Y) Vooral als je bedenkt dat ik het nooit netjes kan houden.
    ER ligt nu nog maar een klein 'hoopje' rommel naast me op mijn tafel, en dat zijn voornamelijk poster die ik nog moet ophangen:P

    Wie is ook altijd zo trots als je je kamer hebt opgeruimd?


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    ik moet het zondag doen... maar hij is nu nog redelijk schoon moet alleen afstoffen denk ik :)

    maar ruim je zo vroeg je kamer al op dan?


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Chamassa schreef:
    ik moet het zondag doen... maar hij is nu nog redelijk schoon moet alleen afstoffen denk ik :)

    maar ruim je zo vroeg je kamer al op dan?


    Ik had niks te doenxD en ik ben vrolllijjjk en hypeerrrrrrr(yeah)(dance)


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Dit doet me eraan herinneren dat in mijn kamer ook nog moet opruimen -_-
    1 grote bende (A)


    Well fuck you 'cause I'm a stegosaurus

    Mijn moeder roept al dat ik het moet doen. xxxx


    We accept the love we think we deserve.

    Nou ik eigenlijk ook, want ik doe het nooit en als je nu kijkt lijkt het alsof er een plaatselijke bom is ontploft. Dus het word nodig tijd.


    Everything is worse without music.

    Ik heb pas geleden mijn kamer helemaal opgeruimd, maar het nu al weer een zootje ¬¬

    [ bericht aangepast op 18 maart 2011 - 10:27 ]


    ONLY SEVEN LEFT <3

    Ik ik ik! Haha, ik besluit elke keer als ik het heb opgeruimd het netjes te houden maar het wordt altijd weer een rotzooi.. Haha xd


    Forever.

    Ikke niet. Echt niet.
    IK vind het grappig en ik doe er dus elke keer super lang over. Maar dan doe ik ook echt al mijn kasten opruimen enzo. Tot grote ergernis van mijn moeder.
    Maar goed. Goed zo Mel!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik best wel :'D.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik en dan is het 3 dagen netjes en dan ziet het er weer uit alsof er een bom ontploft is.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik moet het nu doen, of tenminste, voor morgen, want dan komt er een Italiaan een week hier, maar ik moet nog beginnen. D;


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ik ben trots op mijn puinhoop. :Y)


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Busquets schreef:
    Ik en dan is het 3 dagen netjes en dan ziet het er weer uit alsof er een bom ontploft is.


    hahaa ja dat heb ik ook


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    De laatste keer dat ik dat heb gedaan kan ik me sowieso niet herinneren :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.