• De laatste tijd zie ik steeds meer mensen een topic openen waarin zij een naamsverandering aangeven, dus bij deze doe ik mee met de trend en maak ik er ook eentje aan. Dit gaat weliswaar wel tegen mijn hipster want ik ben zó een hipster *kuch kuch* principes in maar ach ja; hipster zijn is nu ook zo mainstream geworden dus wat maakt het ook uit :').


          Nou het is weer zover, de maand is over – dus ik kon weer mijn naam veranderen! Alex Gaskarth* is even backstage gegaan en het podium is nu vrij gemaak voor the 1975. Nou ja, voor Matty Healy, de leadzanger, om precies te zijn.
    Zoals jullie misschien wel merken ben ik nogal obsessief bezig met achternamen van leadzangers – als jullie dan ook nog een leuke weten voor volgende maand, be my guest- zou ik zeggen. (;
          Nog wel één dingetje, de "L" in "Healy" is in mijn username een hoofdletter i, omdat Healy met een L tot mijn grote spijt al bezet was.

    [Gaskarths went HeaIy]
    *Gaskarth was bezet dus vandaar de s erachter :').

    En nu de veelgestelde hamvraag: waar zijn jullie usernames op gebaseerd?


    I just caught the wave in your eyes

    *chants* Matty, Matty, Matty. *O*

    Mijn username komt van het model Lucky Blue Smith. (:


    And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.

    Luckyblue schreef:
    *chants* Matty, Matty, Matty. *O*

    Mijn username komt van het model Lucky Blue Smith. (:


    Lucky Blue *-* yaas!


    Jup, I'm dead.


    I just caught the wave in your eyes

    HeaIy schreef:
    (...)

    Lucky Blue *-* yaas!


    Jup, I'm dead.


    Mwihihi. :9~


    And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.