• Een jongen zat een meisje te pesten. Dus dat meisje schopte keihard in zijn ballen. En hij maar wenen. De lerares zei nog dat het moeilijk ging zijn om te kijken wat er gebeurd is.
    Ik zou me echt generen als me zoiets zou overkomen. Het klinkt nogal pijnlijk.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Ooh ja, heb ik ook wel eens bij iemand gedaan. Hell yes dat dat zeer deed.


    No growth of the heart is ever a waste

    TheBoss schreef:
    Ooh ja, heb ik ook wel eens bij iemand gedaan. Hell yes dat dat zeer deed.


    same here


    "Ignite, my love. Ignite."

    Haha, dan heb ik altijd zo'n gevoel van: nu ben je niet zo stoer meer he, nu je balletjes in het geding zijn. (krul)


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Go Go Go :D

    awezome x]


    Ligt and Darkness are both very different..

    Haha ergens heeft hij het wel gezocht hoor :'D. Moet hij maar niet pesten.
    Maar oké zoveel pijn heeft die misschien nu wel niet gezocht :'D.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Lekker voor 'em.


    ars moriendi

    Ohh, doe ik ook soms, jongens moeten af en toe op hun plaats worden gezet (:


    Olive

    Pijnlijk.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    TheBoss schreef:
    Ooh ja, heb ik ook wel eens bij iemand gedaan. Hell yes dat dat zeer deed.


    Ik ben dan bang dat het te hard is en hij dan écht teveel pijn heeft. Niet omdat ik spijt heb hellno, maar dan zit ik in de pleuries.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Believers schreef:
    (...)

    Ik ben dan bang dat het te hard is en hij dan écht teveel pijn heeft. Niet omdat ik spijt heb hellno, maar dan zit ik in de pleuries.

    Heh? Heb jij het gedaan? 'k had namelijk afgeleid dat het iemand anders was :'D.
    Mja daar moet je inderdaad wel mee oppassen, maar laat die jongen maar eerst rustig naar de dokter gaan ^^.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik voel me hier niet veilig D:


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Marshmellow schreef:
    (...)
    Heh? Heb jij het gedaan? 'k had namelijk afgeleid dat het iemand anders was :'D.
    Mja daar moet je inderdaad wel mee oppassen, maar laat die jongen maar eerst rustig naar de dokter gaan ^^.


    dat zaakje daaronder herstelt zich wel hoor :P --heb ervaring, vechtsport-- Het is alleen even naar adem happen. En vooral recht op staan en strekken.


    Ligt and Darkness are both very different..

    Rickjuh schreef:
    Ik voel me hier niet veilig D:


    -lacht gemeen-
    wacht maar op de strandmeeting


    "Ignite, my love. Ignite."

    Hobbelpaard schreef:
    Haha, dan heb ik altijd zo'n gevoel van: nu ben je niet zo stoer meer he, nu je balletjes in het geding zijn. (krul)


    wth.

    Dat is awessoooom_O_


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.