• Laat maar eens zien of jullie je diploma kunnen halen met deze extra moeilijke test! (duivel)

    Klik


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    *bekijkt de vragen* Well I'm screwed..


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Geslaagd!! (Wel een paar foutjes, tho!)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Patholoog schreef:
    *bekijkt de vragen* Well I'm screwed..


    HAHAHA Laughed way to hard at this :')
    Het zijn ook echt kutvragen hoor hahaha

    [ bericht aangepast op 11 mei 2016 - 12:48 ]


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Geslaagd, dat had ik niet verwacht. :') Wat een moeilijke vragen!


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Geslaagd! Wow, niet verwacht. :'D


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Oh zie! Het viel wel mee met de falers! En voel je er niet slecht onder gezakten, ik ben erg gemeen geweest met de vragen ^^


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    GESLAAGD!
    Bij vraag 2 heb je trouwens 2 dezelfde antwoorden?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Tabai schreef:
    GESLAAGD!
    Bij vraag 2 heb je trouwens 2 dezelfde antwoorden?


    Oh, krijg nou wat! Je bent de eerste die dat zag haha, thanks! Heb een van de twee al weggehaald ^^


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Laleah schreef:
    (...)

    Oh, krijg nou wat! Je bent de eerste die dat zag haha, thanks! Heb een van de twee al weggehaald ^^


    Ik raakte in de war en dacht dat 't een strikvraag was (krul)


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Tabai schreef:
    (...)

    Ik raakte in de war en dacht dat 't een strikvraag was (krul)


    Hahaha nee hoor, maar je bent in ieder geval nu de enige die weet dat die antwoorden dus fout waren ^^ meh, je bent toch al geslaagd, dus maakt niet veel uit haha


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.