• Haay x3

    Nou ja ik zoek dus rollen voor mijn nieuwe verhaal: Kaulitz&Schäfer,this love never ending.


    Ik mag dan ook met trots mezelf benoemen tot de eerste van Q. die een Gustav/Tom story heeft x] EN ALS JE DIT NA GAAT DOEN,OH MY GOD IK KOM JE SLAAN!

    ROLLEN:

    #Vriendin Bill

    SWEETxQUEEN,SEXBOMBillx3


    #Vriendin Georg

    TOMPIRAAT

    #BF Bill

    SceneBitch

    #BF Tom

    EvaLovesBill

    #BF Gustav

    LOLLIPOPX3

    #BF Georg

    KimCupCake

    #Zusje Tom&Bill

    iPod

    Have to know:

    #Naam;
    #Leeftijd;
    #Plaatje;
    #Tekstje;

    DOE DIT NIET NA,EN BEDENK JE FUCKING EIGEN VERHALEN!


    Lalalalalalalala.

    Ohja, mijn rol gaat voor zusje van Tm & Bill .. vergete erbij te schrijve ^^"


    What's wrong whit loving someone?

    Omg, danke voor de rol !!!


    What's wrong whit loving someone?

    alsje^^


    Lalalalalalalala.

    HIII Tanxs Voor de rol hea!

    Ik laat je straks weten wat je in moet vullen voor me quizxD

    XxX


    Ice-cream Rockt more than you x3

    haha x] alste^^

    ooh is goed hoor<33


    Lalalalalalalala.

    mensen schiet op ik wil dat het begint


    #Naam; Kim
    #Rol: BF Georg
    #Leeftijd; 18 Jaar
    #Plaatje; http://icons.iconator.com/773/ICONATOR_3e069b7d1cb05eb8ce7961415e0dd969.jpg
    #Tekstje; Hoii,ik ben dus Kim en heb lichtblond haar en groene ogen. Ik benr erg slank,tenmisnte dat zeggen andere wnat ikzelf vind dus van niet. Mijn favorieten kleuren zijn groen en zwart. Mijn muziek-smaak is Rock en punk muziek en wat een ander daar van vind dat boeit me niet,DOEI <333

    Schat mag andere kim (KimCupCake) de rol (flower)

    dankje(K) ik hoop dat de laatste rol er gauw is want hij moet beginnen(A)

    x] whahahaha vind ik ook(A)


    Lalalalalalalala.

    #Naam; Annelies

    #Leeftijd; 16

    #Plaatje; http://www.quizlet.nl/foto.php?id=73195

    #Tekstje;

    Haaii peopz


    Ik wil mij hierzelf dus gewoon heel ff voorstellen dus uhmm hier komt ie! Ik ben dus Annelies en ik ben al 16 jaartjes oud. In mijn vrije tijd doe ik soms aan modellenwerk, hiphop, shoppen met vrienden en naar de bioscoop gaan met vrienden. Ik houd veel van hun en ook van muziek en van die stuff. Zoals je ziet heb ik bruin krullend haar maar dat is niet altijd zo. Soms is het ook stijl ofzo. Ik heb dan weer een bloedhekel aan irritante en arrogante mensen, egotrippers, mensen die zeggen dat in anorexia heb, spinnen en insecten. Ik héb geen anorexia, ik ben gewoon van natùre zo dun! En zet aub geen spin of insect bij mij want ik ren gillend als een klein meisje weg, dat zweer ik je.Veder heb ik ook nog een zusje Naomi,Ze gaat wel eens mee naar een shoot. Maar uhmm peopz, ik moet maar eens gaan want ik moet zo naar het modellenbureau!

    Kissez <3

    Dankje<3