• Members of the WAG-gang:
    Carbonero - Lynn - WAG van Gerard Piqué & Xavi.
    Tango - Kim - WAG van Fernando Torres & Wesley Sneijder.
    RVertonghen - Reina - WAG van Jan Vertonghen & Sergio Ramos.
    Olaya - Elena - WAG van Samir Nasri & David Villa.
    Francesc - Marjolien - WAG van Cesc Fabregas & Nicklas Bendtner.
    Busquets - Anne - WAG van Aaron Ramsey & Gonzalo Higuain.
    Stekelenburg - Claire - WAG van Dirk Kuijt & Arjen Robben.
    Gracious - Malissa - WAG van Bojan Krkic.
    Villalicious - Esther - WAG van David Villa.
    Zaida - Amber - WAG van Lionel Messi.


    Part 41 is voor Marjolien.
    Geef username verandering door a.u.b. (:



    [ bericht aangepast op 18 maart 2011 - 23:52 ]


    Hope goes lost but never dies.

    Francesc schreef:
    (...)

    Je hebt teveel gecamt met Bojan terwijl hij in Barcelona was eh (cat)

    ja stiekem stiekem he haha. Ruige webcamsessies ^^

    Zaida schreef:
    (...)

    i can't moet hockeyen haha. Zorgen jullie eerst maar eens dat jullie op mijn bday mogen komen, dames!
    Malissa, Lien?


    Jammer dat je eerst bij mij langs moet komen chikita, shit ik denk dat ik hem 11 april doe? niet veel hoor aangezien ik het voor jou en Lien doe, en je nam iemand mee toch?


    Everything is worse without music.

    Zaida schreef:
    (...)
    i can't moet hockeyen haha. Zorgen jullie eerst maar eens dat jullie op mijn bday mogen komen, dames!
    Malissa, Lien? (cat)


    Mijn ouders komen zaterdag weer, is er dan eerst een meeting in de stad dan?


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    @ Volgende week Zaterdag


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Gracious schreef:
    (...)

    Jammer dat je eerst bij mij langs moet komen chikita, shit ik denk dat ik hem 11 april doe? niet veel hoor aangezien ik het voor jou en Lien doe, en je nam iemand mee toch?

    Moet ik maar even vragen, maar over een week ofzo is die shizzle met Pinkpop wel weer gezakt dus is het veilig :')

    But i can try, welke dag is dat?


    Hope goes lost but never dies.

    Gracious schreef:
    (...)

    Jammer dat je eerst bij mij langs moet komen chikita, shit ik denk dat ik hem 11 april doe? niet veel hoor aangezien ik het voor jou en Lien doe, en je nam iemand mee toch?


    Ik vat um niet meer :')


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Okee jongens ik ga hem nu helemaal opmaken met tabs en mooie rijtjes enzo (de beginpost) en dan moeten we die maar even door PB'en steeds hoor.


    Hope goes lost but never dies.

    Zaida schreef:
    (...)
    Moet ik maar even vragen, maar over een week ofzo is die shizzle met Pinkpop wel weer gezakt dus is het veilig :')

    But i can try, welke dag is dat?

    Ik dacht zo een zondag, dan komt er ook wel wat familie enzo maar dan heb ik mijn verjaardag weer achter de rug, chillen we hem boven wel met een filmpje een heleboel food enzo, maar ik vraag nog wel even want ik wou hem zaterdag met me andere chicks en zo doen, lijkt me niet leuk voor jullie als jullie dan als enigste nieuwe mensen daar bij zijn _O_


    Everything is worse without music.

    Zaida schreef:
    Okee jongens ik ga hem nu helemaal opmaken met tabs en mooie rijtjes enzo (de beginpost) en dan moeten we die maar even door PB'en steeds hoor.


    Okee :9~


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Francesc schreef:
    (...)

    Ik vat um niet meer :')

    We hebben het over mijn superdeluxe bday parteeeh haha. Waar jij ook aanwezig word verwacht.


    Everything is worse without music.

    Gracious schreef:
    (...)
    Ik dacht zo een zondag, dan komt er ook wel wat familie enzo maar dan heb ik mijn verjaardag weer achter de rug, chillen we hem boven wel met een filmpje een heleboel food enzo, maar ik vraag nog wel even want ik wou hem zaterdag met me andere chicks en zo doen, lijkt me niet leuk voor jullie als jullie dan als enigste nieuwe mensen daar bij zijn _O_


    Ik kan me niet herinneren dat jij mij hebt gevraagd (nerd)


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Gracious schreef:
    (...)
    Ik dacht zo een zondag, dan komt er ook wel wat familie enzo maar dan heb ik mijn verjaardag weer achter de rug, chillen we hem boven wel met een filmpje een heleboel food enzo, maar ik vraag nog wel even want ik wou hem zaterdag met me andere chicks en zo doen, lijkt me niet leuk voor jullie als jullie dan als enigste nieuwe mensen daar bij zijn _O_

    i agree dude, want ik ga niet tussen al die Drenthe-mensen zitten waar ik niet normaal mee kan converseren en die ik amper ken, haha! :'D


    Hope goes lost but never dies.

    Gracious schreef:
    (...)
    We hebben het over mijn superdeluxe bday parteeeh haha. Waar jij ook aanwezig word verwacht.


    O HAHA. Ja als ik 18 wordt ga ik iets afhuren ofzo dikke parteeeh, en dan vraag ik Arsenal kaartjes ;$


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Zaida schreef:
    (...)
    i agree dude, want ik ga niet tussen al die Drenthe-mensen zitten waar ik niet normaal mee kan converseren en die ik amper ken, haha! :'D


    Amber met de gooische R, HAHAHAHAHA :9~


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Zaida schreef:
    (...)
    i agree dude, want ik ga niet tussen al die Drenthe-mensen zitten waar ik niet normaal mee kan converseren en die ik amper ken, haha! :'D

    Wil ik jullie niet aan doen want ik weet hoe dat gaat, zoals de vorige keer bij mijn vriendin waren er twee kampen op gezet HAHA, zo gemeen eigenlijks. achja, ik denk wel aan iedereen.


    Everything is worse without music.

    Oke ik ben nu boos.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus