• Morgenavond ga ik uit eten in Maastricht, alleen kom ik daar niet vaak dus ik vroeg mij af of er mensen zijn die vaker in Maastricht komen en misschien aanraders hebben.

    Qua eten zelf, is iedereen die mee gaat (behalve ik) alles behalve kieskeurig en willen ze graag goed eten voor een redelijke prijs.

    Dus heeft er iemand aanraders?

    [ bericht aangepast op 14 mei 2016 - 19:30 ]


    Physics is awesome

    Jaaa, op de markt bij pizzeria Napoli. Daar hebben ze de lekkerste pizza's aan een schappelijke prijs. Verder, vermijd het Vrijthof, dat is duur. (:
    Maastricht is echt gezellig. Tof dat je daar naar toe komt!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    In een zijstraatje van het Vrijthof zit Tivoli! Dat is een heel leuk, typisch Italiaantje. Warme eigenaren, een open keuken en authentieke Italiaanse muziek. Eerder waren ze echt spotgoedkoop, maar sinds kort zijn ze volgens mij wat gestegen in de prijzen. Alsnog te doen wel, het is in ieder geval goedkoper dan op het Vrijthof zelf (daar is op het moment volgens mij ook kermis, dus misschien zoek je sowieso liever iets rustigers op :-)).

    De kwaliteit is in ieder geval goed, en ik ben er al diverse keren geweest. Dunne pizza's, zelfgemaakte pasta's en monsterlijk grote stukken tiramisu. :'D


    She's imperfect but she tries

    Mignon schreef:
    In een zijstraatje van het Vrijthof zit Tivoli! Dat is een heel leuk, typisch Italiaantje. Warme eigenaren, een open keuken en authentieke Italiaanse muziek. Eerder waren ze echt spotgoedkoop, maar sinds kort zijn ze volgens mij wat gestegen in de prijzen. Alsnog te doen wel, het is in ieder geval goedkoper dan op het Vrijthof zelf (daar is op het moment volgens mij ook kermis, dus misschien zoek je sowieso liever iets rustigers op :-)).

    De kwaliteit is in ieder geval goed, en ik ben er al diverse keren geweest. Dunne pizza's, zelfgemaakte pasta's en monsterlijk grote stukken tiramisu. :'D


    Inderdaad! Zoek de Pearl op, de zit aan de kant van de terrasjes aan het einde, en daarnaast zit het restaurant Basilica (er is voor, vanaf de grote winkelstraat gezien), en daarnaast is dat straatje. (: Ik ben er nog nooit geweest, maar het ziet er inderdaad gezellig uit.

    [ bericht aangepast op 14 mei 2016 - 19:46 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    Jaaa, op de markt bij pizzeria Napoli. Daar hebben ze de lekkerste pizza's aan een schappelijke prijs. Verder, vermijd het Vrijthof, dat is duur. (:
    Maastricht is echt gezellig. Tof dat je daar naar toe komt!


    Laat dat nou net het soort restaurant zijn waar ik altijd graag naar toe ga. Bedankt voor de tip.
    Maastricht is echt mooi, ik ben er vaker geweest en ik ga er graag terug heen. Ik ben er volgens mij zelfs een keer heen geweest met school (middelbare) en toen verbleven we in Stayokay.

    Schiet mij nu ook te binnen dat ik het ijs in Maastricht ook heel lekker vind.


    Physics is awesome

    Mignon schreef:
    In een zijstraatje van het Vrijthof zit Tivoli! Dat is een heel leuk, typisch Italiaantje. Warme eigenaren, een open keuken en authentieke Italiaanse muziek. Eerder waren ze echt spotgoedkoop, maar sinds kort zijn ze volgens mij wat gestegen in de prijzen. Alsnog te doen wel, het is in ieder geval goedkoper dan op het Vrijthof zelf (daar is op het moment volgens mij ook kermis, dus misschien zoek je sowieso liever iets rustigers op :-)).

    De kwaliteit is in ieder geval goed, en ik ben er al diverse keren geweest. Dunne pizza's, zelfgemaakte pasta's en monsterlijk grote stukken tiramisu. :'D


    Ik wilde net gaan vragen wel zijstraatje precies en toen kwam Patholoog al met een uitleg. Ik ga het even op zoeken via google voor het exacte adres, maar het klinkt als een goed restaurant. Ik zie het wel als ik daar ben, misschien valt het mee.

    Tiramisu, heerlijk. Alleen moet ik dan wel kiezen tussen heerlijk ijs of heerlijke tiramisu als toetje, als we daar gaan eten. Moeilijke keuze.


    Physics is awesome

    Toen ik in Maastricht was afgelopen zomer, aten we bij de LaPlace in de V&D, maar ja, dat gaat nu 'n beetje lastig


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly