• Members of the WAG-gang:
    Carbonero - Lynn - WAG van Gerard Piqué & Xavi.
    Tango - Kim - WAG van Fernando Torres & Wesley Sneijder.
    RVertonghen - Reina - WAG van Jan Vertonghen & Sergio Ramos.
    Olaya - Elena - WAG van Samir Nasri & David Villa.
    Francesc - Marjolien - WAG van Cesc Fabregas & Nicklas Bendtner.
    Busquets - Anne - WAG van Aaron Ramsey & Gonzalo Higuain.
    Stekelenburg - Claire - WAG van Dirk Kuijt & Arjen Robben.
    Gracious - Malissa - WAG van Bojan Krkic.
    Villalicious - Esther - WAG van David Villa.
    Zaida - Amber - WAG van Lionel Messi.


    Part 41 is voor Marjolien.
    Geef username verandering door a.u.b. (:



    [ bericht aangepast op 18 maart 2011 - 23:52 ]


    Hope goes lost but never dies.

    Gracious schreef:
    Idd, ik kan me daar echt dood aan ergeren. Ze weten soms niet eens hoe ze hun naam moeten schrijven het enigste wat ze weten is hun leuke koppie, please zoek dan gewoon een leven ;D.


    Dat bedoel ik!


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Carbonero schreef:
    (...)Sommige zouden zelfs overlopen van Liverpool naar Chelsea omdat FT ook veranderd is. Faaaaaaaaaaaaaaangirls.. -_-'

    Ik stap niet over, maar ik keek nooit Chelsea terwijl ik laatst Chelsea keek, gewoon even om te kijken hoe het nou met Fernando ging daaro, maar ik blijf Chelsea gewoon intens haten, dat veranderd mijn opinion over Fernando verder niet, dat hele gedoe ging echt over niets sorry. :')


    Everything is worse without music.

    Gracious schreef:
    Idd, ik kan me daar echt dood aan ergeren. Ze weten soms niet eens hoe ze hun naam moeten schrijven het enigste wat ze weten is hun leuke koppie, please zoek dan gewoon een leven ;D.

    Lol met Affelay. HAHA perfecte voorbeeld.


    Hope goes lost but never dies.

    Carbonero schreef:
    (...)HAHAHAHA Ibrahim Affelay (:


    Ja, ik schreef btw eerst i Soler omdat het op Wikipedia stond, en nu niet meer, ik vond het al raar dat het zonder i was op zijn Twitter. Maar nu doen de cesc "fans" dat nog steeds. :'D


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ik schreef Affelay eerder ook altijd verkeerd met twee l-en en een f, het is ook een kut achternaam maar nu ben ik eraan gewend hahaa.


    Everything is worse without music.

    Gracious schreef:
    (...)
    Ik stap niet over, maar ik keek nooit Chelsea terwijl ik laatst Chelsea keek, gewoon even om te kijken hoe het nou met Fernando ging daaro, maar ik blijf Chelsea gewoon intens haten, dat veranderd mijn opinion over Fernando verder niet, dat hele gedoe ging echt over niets sorry. :')
    Echt eh! Fernando speelt bij Spanje dus hij zal altijd een belangrijke speler voor mij blijven gewoon omdat ik met "goed voor bij" het Spaanse team. Ik ga hem niet opeens haten omdat hij naar Chelsea gaat. Ik geef eerlijk toe dat ik het niet wou en ik denk nog steeds dat het de grootste fout uit zijn carriere zal zijn, maar Fernando is en blijft een van mijn top weetikveelhoeveel beste en lievelingsspelers.. Ik ga Chelsea niet liken omdat hij er speelt om hem haten omdat hij bij Liverpool is vertrokken..


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Gracious schreef:
    Ik schreef Affelay eerder ook altijd verkeerd met twee l-en en een f, het is ook een kut achternaam maar nu ben ik eraan gewend hahaa.

    Het is ook met 2 l-en en een f.. ?! toch :x

    NOU TWIJFEL IK.


    Hope goes lost but never dies.

    Zaida schreef:
    (...)
    Het is ook met 2 l-en en een f.. ?! toch :x

    NOU TWIJFEL IK.

    HAHAHA JA omg ik deed het wel altijd goed? Ah nu raak ik in de war.


    Everything is worse without music.

    Check Wikipedia 'Robin van Persie' en dan bijnamen :9~


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Gracious schreef:
    Ik schreef Affelay eerder ook altijd verkeerd met twee l-en en een f, het is ook een kut achternaam maar nu ben ik eraan gewend hahaa.
    Het is toch ook met 1 f en 2 l-en. Ik had de foute versie geschreven. Degene die fangirls altijd gebruiken..


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Carbonero schreef:
    (...)Het is toch ook met 1 f en 2 l-en. Ik had de foute versie geschreven. Degene die fangirls altijd gebruiken..

    Ja ik ook, daarom. Maar Malissa maakte me weer in de war, lol.


    Hope goes lost but never dies.

    Ik ben al zo lang fan van Fernando, in groep acht trouwde ik samen met nog een ander klasgenootje van me met hem, kregen we tegelijk kindjes 2 keer zelfs haha. O mijn god ik mis de basisschool tijd ):


    Everything is worse without music.

    WIKEPEDIA > Robin van Persie > Bijnaam! HAHA_O_


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Carbonero schreef:
    (...)Het is toch ook met 1 f en 2 l-en. Ik had de foute versie geschreven. Degene die fangirls altijd gebruiken..

    Ja en toen zei Amber hem ook zo en ik ook en raakte we allemaal in de war HAHA. we zijn soepkippen. - ernst en bobbie deuntje -


    Everything is worse without music.

    UEFA schorst Wenger en Nasri voor één wedstrijd

    Arsenal-trainer Arsène Wenger en middenvelder Samir Nasri zijn door de UEFA voor één wedstrijd geschorst omdat ze na de verloren Champions League-wedstrijd in Barcelona de scheidsrechter hadden bekritiseerd. Wenger, die vooral de uitsluiting van Robin van Persie moeilijk kon verkroppen, moet ook een boete van 10.000 euro betalen. Zowel Wenger als Nasri hebben drie dagen tijd om in beroep te gaan.

    Arsenal verloor vorige week met 3-1 van FC Barcelona en werd zo uitgeschakeld in de achtste finales van het kampioenenbal. De 'Gunners' hadden de heenwedstrijd met 2-1 gewonnen.

    Jezus, waarom blijven mensen over die wedstrijd doorzagen. De wedstrijd is al gespeeld, er valt niets meer aan de einduitslag te veranderen, niets aan het gedrag van Barça of Arsenal en er valt niets te veranderen aan de kieskeurigheid van de arbitter..

    [ bericht aangepast op 18 maart 2011 - 23:42 ]


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.