• Wereldwijd overlijden jaarlijks acht miljoen kinderen en pasgeboren baby's aan ziektes die eenvoudig te voorkomen en te genezen zijn.
    Stop kindersterfte! Want elk kind moet de kans krijgen om te schitteren.
    Geef op giro 809.



    Geen sarcastische of haat reacties a.u.b.

    [ bericht aangepast op 21 maart 2011 - 20:52 ]


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Het is goed bedoeld, maar dit zie ik wel genoeg op TV en straat.
    Als ik wil doneren doe ik dat toch wel, niet als het minimaal bepaalde bedragen moeten zijn of opgedrongen wordt. Een gift is iets wat iemand uit zichzelf (hoort te) geven ...
    Maar nogmaals, het is goed van je om er de aandacht op te gooien. Kan zo nu en dan ook geen kwaad.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Laat voetballers die miljoenen verdienen per wedstrijd ze maar een kans geven. Of de regering, die geld uitgeeft aan bijvoorbeeld nieuwe treinrails. Ik heb al vaak genoeg iets gedoneerd, maar honger en oneerlijke verdeling zal er in de wereld altijd blijven.

    Wij zijn al lid van zoiets =D


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ik word ziek van dit.
    @Sadism
    idd, Nl gaf toch ook heel makelijk 1 miljoen aan japan?
    dus dit kunnen ze ook wel regelen >.>


    =

    Sadism schreef:
    Laat voetballers die miljoenen verdienen per wedstrijd ze maar een kans geven. Of de regering, die geld uitgeeft aan bijvoorbeeld nieuwe treinrails. Ik heb al vaak genoeg iets gedoneerd, maar honger en oneerlijke verdeling zal er in de wereld altijd blijven.


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Ook volwassenen verdienen het om verder te leven, niet enkel en alleen kinderen...


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Sadism schreef:
    Laat voetballers die miljoenen verdienen per wedstrijd ze maar een kans geven. Of de regering, die geld uitgeeft aan bijvoorbeeld nieuwe treinrails. Ik heb al vaak genoeg iets gedoneerd, maar honger en oneerlijke verdeling zal er in de wereld altijd blijven.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Sadism schreef:
    Laat voetballers die miljoenen verdienen per wedstrijd ze maar een kans geven. Of de regering, die geld uitgeeft aan bijvoorbeeld nieuwe treinrails. Ik heb al vaak genoeg iets gedoneerd, maar honger en oneerlijke verdeling zal er in de wereld altijd blijven.



    exact!


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    Die kindje ziet er zo lief uit.
    jammer genoeg heb ik zelf het geld niet om wat te geven en dat is echt waar.En dan nog weet ik niet eens of het wel aankomt. (flower)

    [ bericht aangepast op 21 maart 2011 - 22:02 ]


    «´¨`•..¤:Peace¤..•´¨`»

    Perish schreef:
    Laat voetballers die miljoenen verdienen per wedstrijd ze maar een kans geven. Of de regering, die geld uitgeeft aan bijvoorbeeld nieuwe treinrails. Ik heb al vaak genoeg iets gedoneerd, maar honger en oneerlijke verdeling zal er in de wereld altijd blijven.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    wij zijn al lid van iets anders en geven al geld(flower)


    Being yourself is just like breathing, so take the easiest way and don't pretend like your some one else

    Ik doneer vaak alleen aan stichtingen die er wat mee doen binnen Nederland.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Perish schreef:
    Laat voetballers die miljoenen verdienen per wedstrijd ze maar een kans geven. Of de regering, die geld uitgeeft aan bijvoorbeeld nieuwe treinrails. Ik heb al vaak genoeg iets gedoneerd, maar honger en oneerlijke verdeling zal er in de wereld altijd blijven.
    En als de regering dat niet doet en er gebeurt iets met een trein dan wordt er meteen gezegd: "Hadden we maar niks aan Afrika gegeven." Ik zeg niet dat jij dat doe, maar de gemiddelde NL'er wel
    We geven al te veel geld aan die landen. Die regering daar moet eens zelf iets aan hun inwoners doen. Het is hun land, hun inwoners en hun geld dat ze verspillen.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Ik geef alleen aan het kankerfonds, omdat ik daar iets mee heb. En ik zal eerder iets geven voor een stichting die iets doet aan het kindermisbruik in landen als cambodja. Persoonlijk vind ik dat veel erger, en dat krijgt nauwelijks aandacht.
    Natuurlijk hebben kindjes in Afrika ook recht op een leven. Maar daar gaat al zoveel geld naartoe. Maar bijna alles blijft hangen bij de corrupte regeringen. Laten we eerst zorgen voor een goede regering en een goede infrastructuur. Op die manier wordt het geld beter besteed, en trekken ook MNO's naar die gebieden.

    [ bericht aangepast op 22 maart 2011 - 13:39 ]


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    KingJonghyun schreef:
    (...)En als de regering dat niet doet en er gebeurt iets met een trein dan wordt er meteen gezegd: "Hadden we maar niks aan Afrika gegeven." Ik zeg niet dat jij dat doe, maar de gemiddelde NL'er wel
    We geven al te veel geld aan die landen. Die regering daar moet eens zelf iets aan hun inwoners doen. Het is hun land, hun inwoners en hun geld dat ze verspillen.


    Het was maar een voorbeeld :'D Zo zijn er nog veel meer voorbeelden. & onze regering helpt die arme landen ook. Als er iets gebeurd met zo'n land komt iedereen in actie om de mensen te helpen. Dus wij doen wel degelijk iets aan de armoede en honger, alleen dat is nooit helemaal over.