• Hee dames..
    Ik vind/vond een jongen leuk
    en ik dacht dat het wederzijds was.
    nja ik wist het niet zeker , maar ik twijfelde,hij was heel lief enzo.
    en vandaag ben ik er achter gekomen dat hij een vriendin heeft.hij heeft sinds een paar dagen een vriendinnetje.:(
    hoe zet ik me hier overheen?
    want ik vond hem écht écht leuk!
    dankjewel alvast.
    xx


    Pictures fade away, but memories are forever

    Proberen hem minder vaak tegen te komen? Leuke dingen doen, zodat je minder aan hem denkt. Verder weet ik even niets.

    Ja , ik ga hem gewoon verwijderen uit mn msn lijst.


    Pictures fade away, but memories are forever

    Tijd heelt alle wonden.
    Schrijf er desnoods over als het je helpt. Ga er met vriendinnen over praten als het je helpt.
    Ik zat vanaf september tot midden november ook in een liefdessituatie. Ik was verliefd op een jongen, maar hij niet op mij.
    Ik heb gedichtjes geschreven, en dat luchtte soms een klein, klein beetje op.
    Probeer hem een beetje te ontwijken, maar zorg dat hij het niet te hard merkt. Als je hem minder ziet ga je misschien ook minder snel aan hem denken en heb je zo misschien minder pijn...
    Schrijf en laat het lezen aan een paar goede vriendinnen. Zij zullen je helpen.
    En ook; tijd heelt alle wonden.
    Succes, als het mij lukt, moet het jou zeker lukken want ik ben overgevoelig! ;]


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Dat had ik dus ook.
    En ik kom alleen maar over jongens, als ik weer verliefd wordt op een ander. Tot die tijd blijf ik er mee zitten.


    Protège moi de mes désirs.

    Gewoon vergeten, klinkt moeilijk, maar is wel het beste (:
    Als hij bij je op school zit, is het nogal kut xd
    Maar, ga leuke dingen doen met vriendinnen enzo, om hem te vergeten (:
    ps. ben jij Tugba van zuid?


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42